0
Your Καλαθι
Συμπεριφορά στο σχολείο
Αξιοποιούμε δυνατότητες, αντιμετωπίζουμε προβλήματα
Έκπτωση
20%
20%
Περιγραφή
Στο εγχειρίδιο αυτό επιχειρείται συνοπτική αναφορά στο θεωρητικό πλαίσιο των προβλημάτων συμπεριφοράς και προσαρμογής, ενώ παρουσιάζονται διεξοδικά και περιεκτικά οι στρατηγικές και οι τεχνικές ανίχνευσης, πρόληψης και ψυχαπαιδαγωγικής παρέμβασης.
Το βιβλίο χωρίζεται σε 5 μέρη περιλαμβάνει συνολικά 23 κεφάλαια.
Στο 1ο μέρος (3 κεφάλαια), παρουσιάζεται το γενικό θεωρητικό πλαίσιο: Ορισμός, κριτήρια, μορφές προβληματικής συμπεριφοράς.
Στο 2ο μέρος (7 κεφάλαια), αναπτύσσονται τα προγράμματα, οι στρατηγικές και οι τεχνικές που μπορούν να εφαρμοστούν στην αντιμετώπιση των διαφόρων προβλημάτων από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό: Λειτουργική ανάλυση της συμπεριφοράς, γνωσιακές τεχνικές, οικοσυστηματική προσέγγιση, ανθρωπιστικές προσεγγίσεις κ.ά.
Στο 3ο μέρος (4 κεφάλαια), καταγράφονται τα εξωτερικευμένα προβλήματα που παρουσιάζουν τα παιδιά και διαταράσσουν τις διαπροσωπικές σχέσεις τους: Ανυπακοή, επιθετικότητα, εκφοβισμός/θυματοποίηση, τηλεοπτική βία.
Στο 4ο μέρος (4 κεφάλαια), καταγράφονται τα εσωτερικευμένα προβλήματα που δεν γίνονται εύκολα αντιληπτά από τον περίγυρο και αφορούν το ίδιο άτομο: Σχολική φοβία, παιδική κακοποίηση, παιδική κατάθλιψη, κοινωνική απομόνωση.
Στο 5ο μέρος (5 κεφάλαια), αναφέρονται οι ειδικές κατηγορίες προβλημάτων τα οποία δεν εντάσσονται στις παραπάνω κατηγορίες, αλλά απασχολούν έντονα την καθημερινή εκπαιδευτική πραγματικότητα: ΔΕΠ-Υ, μαθησιακές δυσκολίες, χαρισματικά παιδιά, πολυανάπηρα άτομα, προβλήματα πολυπολιτισμικής εκπαίδευσης.
Το βιβλίο χωρίζεται σε 5 μέρη περιλαμβάνει συνολικά 23 κεφάλαια.
Στο 1ο μέρος (3 κεφάλαια), παρουσιάζεται το γενικό θεωρητικό πλαίσιο: Ορισμός, κριτήρια, μορφές προβληματικής συμπεριφοράς.
Στο 2ο μέρος (7 κεφάλαια), αναπτύσσονται τα προγράμματα, οι στρατηγικές και οι τεχνικές που μπορούν να εφαρμοστούν στην αντιμετώπιση των διαφόρων προβλημάτων από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό: Λειτουργική ανάλυση της συμπεριφοράς, γνωσιακές τεχνικές, οικοσυστηματική προσέγγιση, ανθρωπιστικές προσεγγίσεις κ.ά.
Στο 3ο μέρος (4 κεφάλαια), καταγράφονται τα εξωτερικευμένα προβλήματα που παρουσιάζουν τα παιδιά και διαταράσσουν τις διαπροσωπικές σχέσεις τους: Ανυπακοή, επιθετικότητα, εκφοβισμός/θυματοποίηση, τηλεοπτική βία.
Στο 4ο μέρος (4 κεφάλαια), καταγράφονται τα εσωτερικευμένα προβλήματα που δεν γίνονται εύκολα αντιληπτά από τον περίγυρο και αφορούν το ίδιο άτομο: Σχολική φοβία, παιδική κακοποίηση, παιδική κατάθλιψη, κοινωνική απομόνωση.
Στο 5ο μέρος (5 κεφάλαια), αναφέρονται οι ειδικές κατηγορίες προβλημάτων τα οποία δεν εντάσσονται στις παραπάνω κατηγορίες, αλλά απασχολούν έντονα την καθημερινή εκπαιδευτική πραγματικότητα: ΔΕΠ-Υ, μαθησιακές δυσκολίες, χαρισματικά παιδιά, πολυανάπηρα άτομα, προβλήματα πολυπολιτισμικής εκπαίδευσης.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις