0
Your Καλαθι
Σύστημα Διαγνωστικής Ταξινόμησης Ψυχικής Υγείας και Αναπτυξιακών Διαταραχών...
...της Βρεφικής και Νηπιακής Ηλικίας [DC: 0-3]
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Δημοσιευμένο το 1994, το Σύστημα Διαγνωστικής Ταξινόμησης Ψυχικής Υγείας και Αναπτυξιακών Διαταραχών της Βρεφικής και Νηπιακής Ηλικίας (DC:0-3) του οργανισμού Zero to Three, αποτελεί το πρώτο σύστημα με αναπτυξιακό προσανατολισμό για τη διάγνωση της ψυχικής υγείας και των αναπτυξιακών διαταραχών σε βρέφη και νήπια. Η διαγνωστική ταξινόμηση που προτείνεται είναι το αποτέλεσμα των εργασιών διεπιστημονικής ομάδας ειδικών στην ψυχική υγεία βρεφών και νηπίων.
Η αναθεωρημένη έκδοση του Συστήματος Διαγνωστικής Ταξινόμησης Ψυχικής Υγείας και Αναπτυξιακών Διαταραχών της Βρεφικής και Νηπιακής Ηλικίας (DC:0-3R) βασίζεται σε εμπειρικές έρευνες, κλινικές παρατηρήσεις και κλινικές εφαρμογές διεθνώς από το 1994. Η αναθεωρημένη έκδοση του DC:0-3 έχει σχεδιαστεί με στόχο να βοηθήσει τους επαγγελματίες ψυχικής υγείας και άλλους, προκειμένου να:
· Αναγνωρίζουν τις προκλήσεις που θέτουν η ψυχική υγεία και η ανάπτυξη των βρεφών και των νηπίων
· Κατανοούν τον ρόλο και την επίδραση των σχέσεων και των περιβαλλοντικών παραγόντων στην εμφάνιση ψυχικών και αναπτυξιακών διαταραχών
· Χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τα διαγνωστικά κριτήρια για την ταξινόμηση και παρέμβαση
· Εργάζονται αποτελεσματικότερα με γονείς και άλλους επαγγελματίες προκειμένου να σχεδιάζουν τις κατάλληλες θεραπευτικές παρεμβάσεις.
Το DC:0-3R ενισχύει την ικανότητα του κλινικού να προλαμβάνει, να διαγιγνώσκει, και να θεραπεύει προβλήματα ψυχικής υγείας τα πρώτα χρόνια της ζωής του παιδιού, αναγνωρίζοντας και περιγράφοντας διαταραχές που δεν περιλαμβάνονται σε άλλα ταξινομικά συστήματα και αναδεικνύοντας τρόπους για αποτελεσματικότερη παρέμβαση.
Οι κλινικοί της ψυχικής υγείας, οι σύμβουλοι, οι γιατροί, οι νοσηλευτές, οι ειδικοί της πρώιμης παρέμβασης, οι εκπαιδευτικοί προσχολικής αγωγής, καθώς και οι ερευνητές, θα αναγνωρίσουν στο DC: 0-3R έναν απαραίτητο οδηγό για την κλινική εκτίμηση και το θεραπευτικό σχεδιασμό σε βρέφη, νήπια και στις οικογένειές τους σε ένα εκτεταμένο εύρος πλαισίων.
Το DC:0-3R ενισχύει την ικανότητα του κλινικού να προλαμβάνει, να διαγιγνώσκει, και να θεραπεύει προβλήματα ψυχικής υγείας τα πρώτα χρόνια της ζωής του παιδιού, αναγνωρίζοντας και περιγράφοντας διαταραχές που δεν περιλαμβάνονται σε άλλα ταξινομικά συστήματα και αναδεικνύοντας τρόπους για αποτελεσματικότερη παρέμβαση.
Συγγραφείς: Eggel, Helen Link || Emde, N. Robert || Fenichel, Emily || Guedeney, Antoine || Wise, K. Brian || Wright, H. Harry
Η αναθεωρημένη έκδοση του Συστήματος Διαγνωστικής Ταξινόμησης Ψυχικής Υγείας και Αναπτυξιακών Διαταραχών της Βρεφικής και Νηπιακής Ηλικίας (DC:0-3R) βασίζεται σε εμπειρικές έρευνες, κλινικές παρατηρήσεις και κλινικές εφαρμογές διεθνώς από το 1994. Η αναθεωρημένη έκδοση του DC:0-3 έχει σχεδιαστεί με στόχο να βοηθήσει τους επαγγελματίες ψυχικής υγείας και άλλους, προκειμένου να:
· Αναγνωρίζουν τις προκλήσεις που θέτουν η ψυχική υγεία και η ανάπτυξη των βρεφών και των νηπίων
· Κατανοούν τον ρόλο και την επίδραση των σχέσεων και των περιβαλλοντικών παραγόντων στην εμφάνιση ψυχικών και αναπτυξιακών διαταραχών
· Χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τα διαγνωστικά κριτήρια για την ταξινόμηση και παρέμβαση
· Εργάζονται αποτελεσματικότερα με γονείς και άλλους επαγγελματίες προκειμένου να σχεδιάζουν τις κατάλληλες θεραπευτικές παρεμβάσεις.
Το DC:0-3R ενισχύει την ικανότητα του κλινικού να προλαμβάνει, να διαγιγνώσκει, και να θεραπεύει προβλήματα ψυχικής υγείας τα πρώτα χρόνια της ζωής του παιδιού, αναγνωρίζοντας και περιγράφοντας διαταραχές που δεν περιλαμβάνονται σε άλλα ταξινομικά συστήματα και αναδεικνύοντας τρόπους για αποτελεσματικότερη παρέμβαση.
Οι κλινικοί της ψυχικής υγείας, οι σύμβουλοι, οι γιατροί, οι νοσηλευτές, οι ειδικοί της πρώιμης παρέμβασης, οι εκπαιδευτικοί προσχολικής αγωγής, καθώς και οι ερευνητές, θα αναγνωρίσουν στο DC: 0-3R έναν απαραίτητο οδηγό για την κλινική εκτίμηση και το θεραπευτικό σχεδιασμό σε βρέφη, νήπια και στις οικογένειές τους σε ένα εκτεταμένο εύρος πλαισίων.
Το DC:0-3R ενισχύει την ικανότητα του κλινικού να προλαμβάνει, να διαγιγνώσκει, και να θεραπεύει προβλήματα ψυχικής υγείας τα πρώτα χρόνια της ζωής του παιδιού, αναγνωρίζοντας και περιγράφοντας διαταραχές που δεν περιλαμβάνονται σε άλλα ταξινομικά συστήματα και αναδεικνύοντας τρόπους για αποτελεσματικότερη παρέμβαση.
Συγγραφείς: Eggel, Helen Link || Emde, N. Robert || Fenichel, Emily || Guedeney, Antoine || Wise, K. Brian || Wright, H. Harry
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις