0
Your Καλαθι
Τουριστική επικοινωνία στην Ελλάδα (Συλλογικός τόμος Α)
Έκπτωση
30%
30%

Περιγραφή
Ο τόμος αυτός καλύπτει θέματα, προβληματισμούς, προοπτικές και δράσεις που ανοίγουν νέους ορίζοντες τόσο στην επιστήμη του Τουρισμού όσο και στην πραγματική οικονομία.
Ένα βιβλίο-εργαλείο, χρήσιμο, που απευθύνεται στους φοιτητές-τριες και επιστήμονες: νομικούς, οικονομολόγους, επικοινωνιολόγους, ψυχολόγους, παιδαγωγούς, κοινωνιολόγους κ.ά.
Απευθύνεται επίσης σε πολιτικούς, άτομα που έχουν γενικότερα ενδιαφέρον για ταξίδια και τον Τουρισμό.
Ο Τουρισμός αποτελεί πλέον ένα πολυσύνθετο φαινόμενο με πολιτικές και πολιτισμικές επιπτώσεις στην κοινωνία. Η τουριστική επικοινωνία καθίσταται σημαντική ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσεων και ο ρόλος των Μ.Μ.Ε. είναι αναμφισβήτητος.
Ένα βιβλίο-εργαλείο, χρήσιμο, που απευθύνεται στους φοιτητές-τριες και επιστήμονες: νομικούς, οικονομολόγους, επικοινωνιολόγους, ψυχολόγους, παιδαγωγούς, κοινωνιολόγους κ.ά.
Απευθύνεται επίσης σε πολιτικούς, άτομα που έχουν γενικότερα ενδιαφέρον για ταξίδια και τον Τουρισμό.
Ο Τουρισμός αποτελεί πλέον ένα πολυσύνθετο φαινόμενο με πολιτικές και πολιτισμικές επιπτώσεις στην κοινωνία. Η τουριστική επικοινωνία καθίσταται σημαντική ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσεων και ο ρόλος των Μ.Μ.Ε. είναι αναμφισβήτητος.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις