0
Your Καλαθι
Ζητήματα αξιολόγησης και εκμάθησης της δεύτερης γλώσσας στην ειδική αγωγή
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Ο συλλογικός τόμος εστιάζει στην εκμάθηση και την αξιολόγηση μίας δεύτερης γλώσσας μέσα το πλαίσιο της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης. Αφενός, εξετάζονται οι καταλληλότεροι τρόποι αξιολόγησης των δεξιοτήτων προφορικού και γραπτού λόγου των ατόμων με ΕΕΑ στη δεύτερη γλώσσα. Αφετέρου, αναλύονται τρόποι εκμάθησης του προφορικού και γραπτού λόγου σε δίγλωσσο πλαίσιο (δεύτερη/ξένη γλώσσα) από άτομα με ΕΕΑ και προτείνονται ειδικές διδακτικές παρεμβάσεις για την εκπαιδευτική υποστήριξη των ατόμων αυτών. Τα πεδία που μελετώνται στο πλαίσιο αυτού του συγγράμματος είναι τα ακόλουθα: αξιολόγηση δίγλωσσων πληθυσμών στην ειδική αγωγή, εντοπισμός ειδικών μαθησιακών δυσκολιών σε παιδιά, μεταφρασμένες δοκιμασίες εκτίμησης νοητικού λεξικού, προσβασιμότητα στις εξετάσεις πιστοποίησης γλωσσομάθειας, ο ρόλος της μνήμης στην αξιολόγηση δεύτερης γλώσσας σε μαθητές με δυσλεξία, διαφοροποιημένη διδασκαλία στην ξενόγλωσση τάξη, διδασκαλία μιας ξένης γλώσσας σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες γενικά αλλά και πιο ειδικά σε μαθητές με δυσλεξία, με προβλήματα ακοής, με διαταραχές γραπτού λόγου αλλά και σε χαρισματικούς μαθητές. Παρουσιάζονται επίσης και πολλές εφαρμογές των παραπάνω σε διάφορες γλώσσες (όπως ιταλική, ελληνική, αγγλική) στη γλωσσική αξιολόγηση και στη διδασκαλία και εκμάθηση της ξένης γλώσσας μέσα από το πρίσμα της Ειδικής Αγωγής.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις