Παράλληλη στήριξη με την αξιοποίηση μέσων Τεχνολογίας για Ατομα με Διαταραχές Φάσματος Αυτισμού

Έκπτωση
20%
Τιμή Εκδότη: 17.00
13.60
Τιμή Πρωτοπορίας
+
546206
Εκδόσεις: Γρηγόρης
Σελίδες:274
Ημερομηνία Έκδοσης:11/05/2021
ISBN:9789606123436
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή

Η μετάβαση από το σχολείο γενικής κατεύθυνσης στο «ένα σχολείο για όλους», αποτελεί διαδικασία σύνθετη και γεμάτη προκλήσεις, ιδιαίτερα για τον εκπαιδευτικό που καλείται να εργασθεί για την εφαρμογή της πολιτικής αυτής. Η συνειδητοποίηση, ότι η αποτυχία του μαθητή οφείλεται, εν πολλοίς, στο εκπαιδευτικό σύστημα και στις μεθόδους διδασκαλίας, μεταφέρει μεγάλο μέρος της ευθύνης στον εκπαιδευτικό της παράλληλης στήριξης.

Το βιβλίο αυτό, φιλοδοξεί να καταστεί η απαρχή δημιουργίας μιας εργαλειοθήκης, για τον εκπαιδευτικό που επιδιώκει, με την αξιοποίηση μέσων Τεχνολογίας, τη γνωστική ανάπτυξη, την καλλιέργεια κοινωνικών δεξιοτήτων και εν τέλει, την βελτίωση της συνεκπαίδευσης των μαθητών με διαταραχές στο φάσμα του Αυτισμού. Πέραν των θεωρητικών προβληματισμών και πορισμάτων της σύγχρονης ερευνητικής διαδικασίας, περιλαμβάνονται παραδείγματα, υλικό και ασκήσεις σε σειρά γνωστικών πεδίων, όπως, η διδασκαλία της Γλώσσας, των Μαθηματικών, της Φυσικής, της Ιστορίας και της Γεωγραφίας, που μπορούν να θεμελιώσουν μια εξατομικευμένη εκπαιδευτική στρατηγική, ανάλογα με τα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά του μαθητή. Αναφορά γίνεται, επίσης, στην εκ μέρους του εκπαιδευτικού διαχείριση κρίσεων που αναφύονται εξ αιτίας μη προβλέψιμων συμπεριφορών, κατά την διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας.



Η Χριστίνα Κ. Συριοπούλου Δελλή είναι πτυχιούχος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών, κάτοχος MEd στην Ψυχολογία της Εκπαίδευσης (Sheffield University, UK), PhD στην Ειδική Αγωγή (Liverpool University, UK) και Μετα-Διδακτορικού (Postdoc) στον Αυτισμό (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών). Είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στην Εκπαίδευση Ατόμων με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές στο Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Διευθύντρια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών με τίτλο «Επιστήμες Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή», Μέλος της Επιτροπής Ισότητας Φύλων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Έχει εκδώσει βιβλία και έχει δημοσιεύσει πολυάριθμα άρθρα σε Ελληνικά και ξένα επιστημονικά περιοδικά (https://www.researchgate.net/profile/Christine_Syriopoulou-Delli). Είναι μέλος της Συντακτικής Επιτροπής του Αμερικάνικου περιοδικού Journal of Autism and Developmental Disorders από το 2014. Είναι επιστημονικά υπεύθυνη του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ (2018-2020) με τον τίτλο «Επαγγελματική Κατάρτιση στην Επικοινωνία και στις Διδακτικές Προσεγγίσεις για Άτομα με Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού» («Train-ASD»). Είναι μέλος του Autism -Europe

Περιεχόμενα:

Χριστίνα Συριοπούλου-Δελλή
Εκπαιδευτική πολιτική για ένα σχολείο για όλους. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
Ελένη Γκιόλντα
Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσας για μαθητές/τριες
με Διαταραχές Φάσματος Αυτισμού με παράλληλη στήριξη
στο γενικό σχολείο. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31
Μαρία Ζυγοπούλου
Διδασκαλία μαθηματικών σε μαθητές/τριες με Διαταραχές Φάσματος
Αυτισμού στη γενική τάξη. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 63
Κυριακή Σαρρή
Η διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών σε άτομα με ΔΦΑ
με εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 121
Ελένη Γκιόλντα
Διδασκαλία της Ιστορίας για μαθητές/τριες με Διαταραχές Φάσματος
Αυτισμού με παράλληλη στήριξη στο γενικό σχολείο. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 157
Κυριακή Σαρρή
Η διδασκαλία της Γεωγραφίας σε μαθητές/τριες με Διαταραχές
Φάσματος Αυτισμού με παράλληλη στήριξη στο γενικό σχολείο. . . . . . . . . 1816 Περιεχόμενα
Μαρία Ζυγοπούλου
Στρατηγικές οι οποίες διευκολύνουν τη συμπερίληψη των παιδιών
με Διαταραχές Φάσματος Αυτισμού στη γενική τάξη. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 217
Συντομογραφίες . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 263
Κατάλογος εικόνων . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 265
Ευρετήριο όρων . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 269
Βιογραφικά σημειώματα . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 273

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!