0
Your Καλαθι
Στρατηγικές διδασκαλίας στην ειδική και ενταξιακή εκπαίδευση
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
"Το εγχειρίδιο συνθέτει τα ερευνητικά πορίσματα μιας τεράστιας βιβλιογραφίας με επίκεντρο την εκπαίδευση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Είναι ένα βιβλίο που θα ήθελα να είχα γράψει εγώ: δυνατό, εύχρηστο, από τα πιο σημαντικά βοηθήματα για εκπαιδευτικούς. Ένα εκπληκτικό εγχειρίδιο".
John Hattie, Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Μελβούρνης, συγγραφέας του Visible Learning
Το βιβλίο παρουσιάζει ένα εύρος σύγχρονων και εύχρηστων, επιστημονικά τεκμηριωμένων στρατηγικών, που οι εκπαιδευτικοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της ειδικής και ενταξιακής εκπαίδευσης. Οι 29 στρατηγικές που περιγράφονται σε αυτό έχουν ισχυρό θεωρητικό υπόβαθρο, στηρίζονται σε πλούσια ερευνητική βάση δεδομένων από διάφορες χώρες και παρέχουν σαφείς κατευθυντήριες γραμμές για την εφαρμογή τους, καθώς και περαιτέρω καθοδήγηση όπου αυτό κρίνεται αναγκαίο. Το σημαντικότερο: παρότι επικεντρώνονται σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, αυτές οι στρατηγικές μπορούν να εφαρμοστούν σε καθολικό επίπεδο και να ωφελήσουν όλους τους μαθητές. Σημαντικά χαρακτηριστικό του βιβλίου είναι:
- Η εύχρηστη δομή του, με τις στρατηγικές να ταξινομούνται σε τέσσερις ευρείες κατηγορίες: συμπεριφορικές, κοινωνικές, γνωστικές και μικτές.
- Κεφάλαια που πραγματεύονται νέες θεματικές περιοχές, όπως η νευροεπιστήμη, η κοινωνική και συναισθηματική εκπαίδευση, η οπτική μάθηση και επικοινωνία, η μετάβαση από το σχολείο σε μετασχολικά περιβάλλοντα.
- Κεφάλαια που εξετάζουν ένα ευρύ φάσμα σύγχρονων μελετών για την εκπαίδευση, την ψυχολογία, την υγεία και την τεχνολογία.
Ένα πολύτιμο εγχειρίδιο και μια σημαντική πηγή πληροφοριών για εκπαιδευτικούς (γενικής και ειδικής εκπαίδευσης), σχολικούς διευθυντές, φοιτητές παιδαγωγικών τμημάτων, εκπαιδευτικούς ψυχολόγους, συντονιστές και συμβούλους ειδικής και ενταξιακής εκπαίδευσης, ερευνητές στον χώρο της εκπαίδευσης αλλά και όλους όσοι ασχολούνται γενικότερα με την εκπαίδευση των παιδιών.
John Hattie, Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Μελβούρνης, συγγραφέας του Visible Learning
Το βιβλίο παρουσιάζει ένα εύρος σύγχρονων και εύχρηστων, επιστημονικά τεκμηριωμένων στρατηγικών, που οι εκπαιδευτικοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της ειδικής και ενταξιακής εκπαίδευσης. Οι 29 στρατηγικές που περιγράφονται σε αυτό έχουν ισχυρό θεωρητικό υπόβαθρο, στηρίζονται σε πλούσια ερευνητική βάση δεδομένων από διάφορες χώρες και παρέχουν σαφείς κατευθυντήριες γραμμές για την εφαρμογή τους, καθώς και περαιτέρω καθοδήγηση όπου αυτό κρίνεται αναγκαίο. Το σημαντικότερο: παρότι επικεντρώνονται σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, αυτές οι στρατηγικές μπορούν να εφαρμοστούν σε καθολικό επίπεδο και να ωφελήσουν όλους τους μαθητές. Σημαντικά χαρακτηριστικό του βιβλίου είναι:
- Η εύχρηστη δομή του, με τις στρατηγικές να ταξινομούνται σε τέσσερις ευρείες κατηγορίες: συμπεριφορικές, κοινωνικές, γνωστικές και μικτές.
- Κεφάλαια που πραγματεύονται νέες θεματικές περιοχές, όπως η νευροεπιστήμη, η κοινωνική και συναισθηματική εκπαίδευση, η οπτική μάθηση και επικοινωνία, η μετάβαση από το σχολείο σε μετασχολικά περιβάλλοντα.
- Κεφάλαια που εξετάζουν ένα ευρύ φάσμα σύγχρονων μελετών για την εκπαίδευση, την ψυχολογία, την υγεία και την τεχνολογία.
Ένα πολύτιμο εγχειρίδιο και μια σημαντική πηγή πληροφοριών για εκπαιδευτικούς (γενικής και ειδικής εκπαίδευσης), σχολικούς διευθυντές, φοιτητές παιδαγωγικών τμημάτων, εκπαιδευτικούς ψυχολόγους, συντονιστές και συμβούλους ειδικής και ενταξιακής εκπαίδευσης, ερευνητές στον χώρο της εκπαίδευσης αλλά και όλους όσοι ασχολούνται γενικότερα με την εκπαίδευση των παιδιών.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις