0
Your Καλαθι
Θρησκευτικό μάθημα
Παιδαγωγικό πλαίσιο και νομικές προϋποθέσεις
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Οι κατά καιρούς έντονες αντιπαραθέσεις για το σκοπό και το περιεχόμενο του μαθήματος των θρησκευτικών δεν συνιστούν απλά ένα από τα πολλά επιστημονικά προβλήματα που ταλανίζουν την Εκπαίδευση. Στην ουσία, πρόκειται για ένα σύνθετο ζήτημα που, μεταξύ των άλλων, δοκιμάζει τις σχέσεις Κράτους και Εκκλησίας με αποτέλεσμα οι ιδεολογικές προσεγγίσεις συχνά να υπερισχύουν των αντίστοιχων επιστημονικών.
Στο ζήτημα αυτό, το ερώτημα που τίθεται είναι εάν η αδιαμφισβήτητη αξία της θρησκευτικής αγωγής, που σήμερα εκφράζεται και υλοποιείται μέσω ενός μονοφωνικού-δογματικού μαθήματος, συμβαδίζει με τη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα, το εσωτερικό δίκαιο και το ευρωπαϊκό κεκτημένο.
Η παρούσα έκδοση προσπαθεί να απαντήσει στο συγκεκριμένο ερώτημα, όχι ιδεολογικά, αλλά με κριτήρια επιστημονικά, λαμβάνοντας υπόψη, τόσο το παιδαγωγικό πλαίσιο, όσο και τις νομικές προϋποθέσεις και με την ελπίδα ότι τα συμπεράσματα θα συμβάλουν στον τερματισμό της σημερινής αδιέξοδης κατάστασης.
Στο ζήτημα αυτό, το ερώτημα που τίθεται είναι εάν η αδιαμφισβήτητη αξία της θρησκευτικής αγωγής, που σήμερα εκφράζεται και υλοποιείται μέσω ενός μονοφωνικού-δογματικού μαθήματος, συμβαδίζει με τη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα, το εσωτερικό δίκαιο και το ευρωπαϊκό κεκτημένο.
Η παρούσα έκδοση προσπαθεί να απαντήσει στο συγκεκριμένο ερώτημα, όχι ιδεολογικά, αλλά με κριτήρια επιστημονικά, λαμβάνοντας υπόψη, τόσο το παιδαγωγικό πλαίσιο, όσο και τις νομικές προϋποθέσεις και με την ελπίδα ότι τα συμπεράσματα θα συμβάλουν στον τερματισμό της σημερινής αδιέξοδης κατάστασης.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις