0
Your Καλαθι
Μαθηματικά Γ’ ΕΠΑΛ
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Μαθηματικά (Άλγεβρα) Γ’ ΕΠΑΛ – Γενικής Παιδείας
Ανανεωμένη Έκδοση (σύμφωνα με τη νέα ύλη του ΙΕΠ)
Κάθε κεφάλαιο αποτελείται από ενότητες, οι οποίες περιέχουν:
Ι. ΘΕΩΡΙΑ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ – ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ: Πλήρης θεωρία η οποία συνοδεύεται από σχόλια και παρατηρήσεις προκειμένου να αναδειχθούν τα «σκοτεινά» σημεία της.
ΙΙ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ – ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ: Έγινε προσπάθεια ώστε όλες οι ασκήσεις να ενταχθούν σε ένα πλαίσιο μεθοδολογιών. Πιστεύοντας ότι δεν υπάρχουν εύκολες ή δύσκολες ασκήσεις αλλά μόνο ασκήσεις οι οποίες μπορούν να επιλυθούν με κατάλληλη μεθοδολογία, δημιουργήσαμε κατηγορίες, οι οποίες βοηθούν τους/τις μαθητές/-ριες να αυτενεργήσουν προκειμένου να λύσουν εφαρμογές κάθε επιπέδου δυσκολίας.
ΙΙΙ. ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΕΜΠΕΔΩΣΗΣ & ΕΜΒΑΘΥΝΣΗΣ: Κάθε λυμένη εφαρμογή συνοδεύεται από παρόμοιες εφαρμογές για λύση. Όπου κρίνεται απαραίτητο υπάρχουν και επιπλέον εφαρμογές για λύση ώστε ο/η μαθητής/-ρια να αποκτήσει μεγαλύτερη εμπειρία.
ΙV. ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ: Ερωτήσεις τύπου σωστό ― λάθος οι οποίες στοχεύουν να ελέγξουν τις γνώσεις που έχει αποκτήσει ο μαθητής.
V.ΦΥΛΛΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ: Στο τέλος κάθε κεφαλαίου υπάρχουν φύλλα αξιολόγησης με στόχο τον έλεγχο των γνώσεων που αποκτήθηκαν.
VI. ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΘΕΩΡΙΑΣ – ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ – ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ: Στο τέλος του βιβλίου υπάρχουν: α) επανάληψη όλης της θεωρίας σε μορφή ερωτήσεων – απαντήσεων, β) επαναληπτικά θέματα και γ) διαγωνίσματα δομημένα με τέτοιο τρόπο ώστε ο μαθητής να κάνει μια ολοκληρωμένη επανάληψη λίγο πριν τις πανελλήνιες εξετάσεις και ο εκπαιδευτικός να έχει μια σημαντική τράπεζα θεμάτων.
VIΙ. ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ Ι.Ε.Π.: Στο τελευταίο μέρος έχουν συγκεντρωθεί οι εκφωνήσεις όλων των ασκήσεων όπως αυτές έχουν αναρτηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://trapeza.iep.edu.gr/public/subjects.php του Ι.Ε.Π.
Ανανεωμένη Έκδοση (σύμφωνα με τη νέα ύλη του ΙΕΠ)
Κάθε κεφάλαιο αποτελείται από ενότητες, οι οποίες περιέχουν:
Ι. ΘΕΩΡΙΑ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ – ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ: Πλήρης θεωρία η οποία συνοδεύεται από σχόλια και παρατηρήσεις προκειμένου να αναδειχθούν τα «σκοτεινά» σημεία της.
ΙΙ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ – ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ: Έγινε προσπάθεια ώστε όλες οι ασκήσεις να ενταχθούν σε ένα πλαίσιο μεθοδολογιών. Πιστεύοντας ότι δεν υπάρχουν εύκολες ή δύσκολες ασκήσεις αλλά μόνο ασκήσεις οι οποίες μπορούν να επιλυθούν με κατάλληλη μεθοδολογία, δημιουργήσαμε κατηγορίες, οι οποίες βοηθούν τους/τις μαθητές/-ριες να αυτενεργήσουν προκειμένου να λύσουν εφαρμογές κάθε επιπέδου δυσκολίας.
ΙΙΙ. ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΕΜΠΕΔΩΣΗΣ & ΕΜΒΑΘΥΝΣΗΣ: Κάθε λυμένη εφαρμογή συνοδεύεται από παρόμοιες εφαρμογές για λύση. Όπου κρίνεται απαραίτητο υπάρχουν και επιπλέον εφαρμογές για λύση ώστε ο/η μαθητής/-ρια να αποκτήσει μεγαλύτερη εμπειρία.
ΙV. ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ: Ερωτήσεις τύπου σωστό ― λάθος οι οποίες στοχεύουν να ελέγξουν τις γνώσεις που έχει αποκτήσει ο μαθητής.
V.ΦΥΛΛΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ: Στο τέλος κάθε κεφαλαίου υπάρχουν φύλλα αξιολόγησης με στόχο τον έλεγχο των γνώσεων που αποκτήθηκαν.
VI. ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΘΕΩΡΙΑΣ – ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ – ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ: Στο τέλος του βιβλίου υπάρχουν: α) επανάληψη όλης της θεωρίας σε μορφή ερωτήσεων – απαντήσεων, β) επαναληπτικά θέματα και γ) διαγωνίσματα δομημένα με τέτοιο τρόπο ώστε ο μαθητής να κάνει μια ολοκληρωμένη επανάληψη λίγο πριν τις πανελλήνιες εξετάσεις και ο εκπαιδευτικός να έχει μια σημαντική τράπεζα θεμάτων.
VIΙ. ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ Ι.Ε.Π.: Στο τελευταίο μέρος έχουν συγκεντρωθεί οι εκφωνήσεις όλων των ασκήσεων όπως αυτές έχουν αναρτηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://trapeza.iep.edu.gr/public/subjects.php του Ι.Ε.Π.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις