0
Your Καλαθι
Φύλο και Εκπαίδευση
Για μία Συμπεριληπτική Εκπαίδευση Χωρίς Βία και Διακρίσεις
Έκπτωση
20%
20%
Περιγραφή
Περιέχει: Εισαγωγή - διαμόρφωση έμφυλων στερεοτύπων σε παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας: Η συμβολή του οικογενειακού περιβάλλοντος - Έμφυλες ανισότητες: ο ρόλος της ανώτατης εκπαίδευσης στην Ελλάδα - Ψηφιακό χάσμα στην ανώτατη εκπαίδευση: φύλο και χρήση του διαδικτύου για τις online εκπαιδευτικές δραστηριότητες - Γυναίκες Ρομά και ανώτατη εκπαίδευση: αντιλήψεις, εμπειρίες, προοπτικές - Γυναίκες και διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων: Μία κριτική προσέγγιση - Μεταμοντέρνος φεμινισμός και εκπαίδευση - Από το παιχνίδι στην άσκηση και από την άσκηση στην επιλογή επαγγέλματος: αναπαραγωγή της γυναικέιας ταυτότητας - Οι επικοινωνιακές δυνατότητες των ενήλικων γυναικών προσφύγων στο πλαίσιο της Ελληνικής Εκπαιδευτικής Μεταναστευτικής Πολιτικής - Το ζήτημα της έμφυλης ανισότητας στο σχολικό πλαίσιο - Έμφυλες ανισότητες στην εκπαίδευση: οι αντιλήψεις των δασκάλων για τις επιδόσεις των μαθητών και των μαθητριών στο μάθημα των Μαθηματικών - Πραγματικότητα και καθοδηγητικές αρχές για τη διασφάλιση μιας συμπεριληπτικής εκπαίδευσης, χωρίς εκφοβισμό και διακρίσεις με βάση το φύλο, την ταυτότητα ή/και έκφραση φύλου και τον σεξουαλικό προσανατολισμό - Παίζοντας πέρα από το ροζ και το γαλάζιο: Η τρομοκρατία της «κανονικότητας» και η ομοφοβία - εκπαιδευτικές δραστηριότητες - Η τέχνη της φωτογραφίας απέναντι στην ομοφοβία: Εκπαιδευτικές πρακτικές και καλλιτεχνικές αναπαραστάσεις μέσα από τον φακό της «κοινωνιολογικής φαντασίας» - Ταυτότητα φύλου και τρανσοφοβία: η πραγματικότητα της Κυπριακής Εκπαίδευσης - Απόψεις παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας για τη χρήση LGBTQ εκπαιδευτικού υλικού στο νηπιαγωγείο - Εκπαίδευση ενηλίκων και κοινωνικά ευάλωτες ομάδες - Από το αναλυτικό πρόγραμμα στην εκπαιδευτική πράξη. Το πρόγραμμα Σεξουαλικής Αγωγής «Παίζω με το Φρίξο» - Αυλές συμπερίληψης - Το πρόγραμμα GEM (Gender Equality Matters): η διδασκαλία για θέματα έμφυλης βίας και τα εμπόδια στο ελληνικό εκπαιδετικό σύστημα - Αναστοχασμός ως προς την νοηματοδότηση μιας δράσης στο πλαίσιο εφαρμογής ενός καινοτόμου εκπαιδευτικού προγράμματος με θέμα «Διαπροσωπικές–Διαφυλικές Σχέσεις» - Ευρετήριο
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις