0
Your Καλαθι
Το επιχειρηματικό πνεύμα στις διαφημίσεις και τη λογοτεχνία της Θεσσαλονίκης (1900 - 1940)
Έκπτωση
25%
25%
Περιγραφή
"Το επιχειρηματικό πνεύμα στις διαφημίσεις και τη λογοτεχνία της Θεσσαλονίκης (1900-1940)" αποτελεί στην ουσία ένα φωτογραφικό λεύκωμα-αφιέρωμα στη διαφήμιση και την επιχειρηματικότητα της μεσοπολεμικής Θεσσαλονίκης. Στο πρώτο κεφάλαιο μέσα από τις διαφημίσεις που έχουν αντληθεί από τα φύλλα των Εφημερίδων "Το Φως", "Μακεδονικά Νέα" κ.λ.π. προβάλλεται η αισθητική του μηνύματος και η διαφημιστική τεχνική με την οποία οι έμποροι προσπαθούν να γνωστοποιήσουν την ύπαρξη του εμπορεύματος και του καταστήματός τους και να προσεγγίσουν τον καταναλωτή της εποχής. Στο δεύτερο κεφάλαιο η σύνδεση της διαφήμισης και της επιχειρηματικότητας με την καθημερινή ζωή της μεσοπολεμικής Θεσσαλονίκης είναι πιο άμεση μέσα από τις μνήμες και τις λογοτεχνικές αναφορές στα κείμενα των: Γ. Βαφόπουλου, Αιμ. Δημητριάδη, Λ. Ζησιάδη, Γ. Ιωάννου, Μ. Καραγάτση, Μ. Κέντρου-Αγαθοπούλου, Ν. Κοκκαλίδου-Ναχμία, Λ. Μεγάλου-Σεφεριάδη, Ν. Μπακόλα, Μ. Μπουρλά, Α. Ναρ, Γ. Πανάγου, Ν. Γ. Πεντζίκη, Θ. Περπερή, Κ. Χ. Ροδοκανάκη, Θ. Σαρίσχουλη, Γ. Σκαμπαρδώνη, Γ. Σταμπουλή, Κ. Ταχτσή, Κ. Τομανά, Ι. Χανταλί, Μ. Χαραλάμπους, Ε. Χουζούρη, Ντ. Χριστιανόπουλου.
Οι διαφημίσεις που παραθέτουμε τεκμηριώνουν και αναδεικνύουν το καθημερινό έπος των μικρών, των μεσαίων και των μεγάλων επιχειρηματιών της προπολεμικής Θεσσαλονίκης. Οι ερευνητές του μέλλοντος διαθέτουν, πλέον, ένα όχημα για νέες ιχνηλατήσεις στους τόπους, στους πρωταγωνιστές, στους «αφανείς ήρωες» και στα επιτεύγματα του επιχειρηματικού κόσμου της πόλης.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις