Τσάφεϊ, Ντέιβ

Ο Dave Chaffey έχει τη δική του ψηφιακή επιχείρηση –την τοποθεσία Ιστού Smart Insights (www. smartinsights.com)– μια διαδικτυακή εταιρεία δημοσίευσης περιεχομένου και ανάλυσης δεδομένων που παρέχει συμβουλές και ενημερώσεις σχετικά με τις βέλτιστες πρακτικές και τις εξελίξεις στον κλάδο και απευθύνεται σε υπεύθυνους ψηφιακού μάρκετινγκ και στελέχη τμημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου. Βέβαια, οι συμβουλές αυτές απευθύνονται και στους αναγνώστες των βιβλίων του Chaffey. Στη σελίδα www.smartinsights.com/book-support επισημαίνονται οι πληροφορίες που ενδιαφέρουν περισσότερο εκείνους. Εξάλλου, ο Dave Chaffey εργάζεται ως εκπαιδευτής διαδικτυακού μάρκετινγκ και ως σύμβουλος στη Marketing Insights Limited. Έχει διατελέσει σύμβουλος στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ και ηλεκτρονικού εμπορίου για εταιρείες κάθε μεγέθους: από μεγαλύτερες εταιρείες όπως οι 3M, Barclaycard, HSBC, Mercedes-Benz και Nokia έως πιο μικρές όπως οι Arco, Confused.com, Euroffice, Hornbill και i-to-i. Πάθος του Chaffey είναι η επιμόρφωση σπουδαστών και στελεχών μάρκετινγκ για τις πιο πρόσφατες βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ? δηλαδή, να διευκολύνει τις επιχειρήσεις να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους στο Διαδίκτυο αντλώντας τη μεγαλύτερη δυνατή αξία από την ανάλυση δεδομένων Ιστού και τις γνώσεις τους σχετικά με την αγορά. Με άλλα λόγια, επικεντρώνει τις προσπάθειές του στο να τις βοηθά να εκμεταλλεύονται στον μέγιστο βαθμό τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στο Διαδίκτυο και να αποφεύγουν την κατασπατάληση πόρων. Έχει αναγνωριστεί από το Υπουργείο Εμπορίου και Βιομηχανίας του Ηνωμένου Βασιλείου ως ένας από τους κορυφαίους επαγγελματίες που έχουν συνεισφέρει τα μέγιστα και έχουν επηρεάσει την ανάπτυξη και εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και του ίδιου του Διαδικτύου στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Εξάλλου, ο Chaffey έχει αναδειχθεί από το βρετανικό ινστιτούτο Chartered Institute of Marketing ως ένας από τους 50 «γκουρού του μάρκετινγκ» που έχουν συμβάλει στη διαμόρφωση της μελλοντικής πορείας του κλάδου. Επίσης, είναι επίτιμο μέλος (Honorary Fellow) στον οργανισμό εκπαίδευσης και κατάρτισης IDM. Είναι λέκτορας μαθημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου σε διάφορα πανεπιστήμια, μεταξύ άλλων στα πανεπιστήμια του Μπέρμινχαμ, του Κράνφιλντ, του Ντέρμπι, του Μάντσεστερ (Metropolitan University) και του Γουόργουϊκ. Επιπλέον, είναι εκπαιδευτής για το δίπλωμα ψηφιακού μάρκετινγκ του οργανισμού IDM (Diploma in Digital Marketing), καθώς και προϊστάμενος της εξεταστικής επιτροπής.