0
Your Καλαθι
Η θέσμιση της αξιολόγησης των μαθητών και το φαντασιακό στοιχείο
Σειρά: Διδακτική - Αναλυτικά Προγράμματα - Αξιολόγηση
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Το βιβλίο είναι αποτέλεσμα μελετών και εμπειρικών ερευνών πάνω σε ζητήματα που εντάσσονται στην επιστημονική περιοχή της «εκπαιδευτικής αξιολόγησης». Οι θεωρήσεις αυτές θεμελιώνονται στην ανάλυση του τρόπου θέσμισης της σχολικής αξιολόγησης ως κοινωνικο-ιστορικής διαδικασίας και στο ρόλο που διαδραματίζει το φαντασιακό στοιχείο στην εν λόγω θέσμιση. Εμπνεόμενη από το έργο του Κορνήλιου Καστοριάδη, η συγγραφέας εστιάζει και αναλύει το φαντασιακό στοιχείο, ως σημαίνον για τη μελέτη των κοινωνικών θεσμών – όπως αναφέρει και ο Καστοριάδης, «η ιστορία της ανθρωπότητας είναι η ιστορία των φαντασιακών και των έργων της».
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις