0
Your Καλαθι
Βιτρίνα
Σκηνογραφία και εικαστική δημιουργία
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Το παρόν βιβλίο έχει στόχο να αποτελέσει μια «βιτρίνα» με τις πιο εντυπωσιακές βιτρίνες στον κόσμο και να προσφέρει έμπνευση και καθοδήγηση στους σημερινούς και μελλοντικούς visual merchandisers, καλλιτέχνες, αρχιτέκτονες, σχεδιαστές, σκηνογράφους, διαφημιστές, ειδικούς του μάρκετινγκ και εμπόρους λιανικής. Οι συγγραφείς αποσκοπούν στη σύνθεση ενός σύγχρονου οδηγού για τον δημιουργικό σχεδιασμό της βιτρίνας και απευθύνονται στην εκπαιδευτική, καλλιτεχνική και εμπορική κοινότητα αλλά και σε αυτούς που απλά αγαπούν την τέχνη και τη μόδα.
Η βιτρίνα των καταστημάτων λιανικής είναι ένα πεδίο έκφρασης της εμπορικής αλλά και της καλλιτεχνικής γλώσσας, αποτελώντας σε πολλές περιπτώσεις μια εικαστική και σκηνογραφική δημιουργία. Στο βιβλίο, παρουσιάζεται η δημιουργική διάσταση και διαδικασία του σχεδιασμού της βιτρίνας και γίνεται καταγραφή και ανάλυση των βασικών αρχών, εννοιών και ορισμών του πεδίου ενδιαφέροντος, όπως είναι το μάρκετινγκ, το visual merchandising, η εταιρική ταυτότητα, ενώ γίνεται ιδιαίτερη μνεία στην ιστορική εξέλιξη των χώρων προβολής προϊόντων. Επιπλέον, περιγράφονται αναλυτικά τα στοιχεία που συνθέτουν τον χώρο της βιτρίνας: ο φωτισμός, το χρώμα και τα αντικείμενα, τα τυπολογικά και μορφολογικά χαρακτηριστικά και το θεματικό περιεχόμενό της. Σε αυτό το πλαίσιο, σημαντική θεωρείται η καταγραφή χαρακτηριστικών παραδειγμάτων από σύγχρονες βιτρίνες εμπορικών καταστημάτων λιανικής — κυρίως στη σημερινή εποχή που ο κόσμος του visual merchandising διαθέτει συναρπαστικά εργαλεία προβολής, μετατρέποντας τους περαστικούς σε θεατές, τους θεατές σε επισκέπτες και τους επισκέπτες σε αγοραστές.
Η βιτρίνα των καταστημάτων λιανικής είναι ένα πεδίο έκφρασης της εμπορικής αλλά και της καλλιτεχνικής γλώσσας, αποτελώντας σε πολλές περιπτώσεις μια εικαστική και σκηνογραφική δημιουργία. Στο βιβλίο, παρουσιάζεται η δημιουργική διάσταση και διαδικασία του σχεδιασμού της βιτρίνας και γίνεται καταγραφή και ανάλυση των βασικών αρχών, εννοιών και ορισμών του πεδίου ενδιαφέροντος, όπως είναι το μάρκετινγκ, το visual merchandising, η εταιρική ταυτότητα, ενώ γίνεται ιδιαίτερη μνεία στην ιστορική εξέλιξη των χώρων προβολής προϊόντων. Επιπλέον, περιγράφονται αναλυτικά τα στοιχεία που συνθέτουν τον χώρο της βιτρίνας: ο φωτισμός, το χρώμα και τα αντικείμενα, τα τυπολογικά και μορφολογικά χαρακτηριστικά και το θεματικό περιεχόμενό της. Σε αυτό το πλαίσιο, σημαντική θεωρείται η καταγραφή χαρακτηριστικών παραδειγμάτων από σύγχρονες βιτρίνες εμπορικών καταστημάτων λιανικής — κυρίως στη σημερινή εποχή που ο κόσμος του visual merchandising διαθέτει συναρπαστικά εργαλεία προβολής, μετατρέποντας τους περαστικούς σε θεατές, τους θεατές σε επισκέπτες και τους επισκέπτες σε αγοραστές.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις