0
Your Καλαθι
Ανοικτό σχέδιο μαθημάτων μουσικής αγωγής
Με κορμό ανάπτυξης το μουσικό αλφαβητάρι 'Στο ζουζουνοχωριό': Βιβλίο για τον διδάσκοντα
Περιγραφή
Περίληψη
Το παραμύθι και το τραγούδι αποτελούν για τα παιδιά πηγή άντλησης θεμάτων δραματοποίησης. Τους δίνουν την ευκαιρία για κίνηση. Κίνηση που σημαίνει ρυθμός, σημαίνει λόγος, σημαίνει ήχος. Τους παρέχουν ερεθίσματα για δράση, πειραματική εξερεύνηση, μουσική δημιουργία και έκφραση. Στο βιβλίο αυτό με αφετηρία τη δραματοποίηση και μέσα από μια αναλυτικοσυνθετική διαδικασία, ο συγγραφέας προσεγγίζει τη μουσική και υλοποιεί τους στόχους του αναλυτικού προγράμματος Μουσικής Αγωγής. Προσφέρει τρόπους, ιδέες και παραδείγματα κατάκτησης βασικών λειτουργιών, από τη συγκρότηση των παιδιών σε ομάδα, τη γνωριμία και οργάνωση των ήχων, μέχρι την απεικόνιση και εκτέλεση των μουσικών δημιουργιών.
Περιεχόμενα
Πρόλογος || Εισαγωγή || ΜΕΡΟΣ Α: Γνωριμία των Μελών της Ομάδας-Τάξης || Τραγούδι || Εισαγωγή στο Παραμύθι || Παραμυθιού συνέχειες με τραγούδια || Το γενεαλογικό δέντρο || Παιχνίδια || Τραγούδια || ΜΕΡΟΣ Β: Τα αναλυτικά προγράμματα μουσικής αγωγής στο Δημοτικό σχολείο || Βιβλιογραφία || Υλικό
Το παραμύθι και το τραγούδι αποτελούν για τα παιδιά πηγή άντλησης θεμάτων δραματοποίησης. Τους δίνουν την ευκαιρία για κίνηση. Κίνηση που σημαίνει ρυθμός, σημαίνει λόγος, σημαίνει ήχος. Τους παρέχουν ερεθίσματα για δράση, πειραματική εξερεύνηση, μουσική δημιουργία και έκφραση. Στο βιβλίο αυτό με αφετηρία τη δραματοποίηση και μέσα από μια αναλυτικοσυνθετική διαδικασία, ο συγγραφέας προσεγγίζει τη μουσική και υλοποιεί τους στόχους του αναλυτικού προγράμματος Μουσικής Αγωγής. Προσφέρει τρόπους, ιδέες και παραδείγματα κατάκτησης βασικών λειτουργιών, από τη συγκρότηση των παιδιών σε ομάδα, τη γνωριμία και οργάνωση των ήχων, μέχρι την απεικόνιση και εκτέλεση των μουσικών δημιουργιών.
Περιεχόμενα
Πρόλογος || Εισαγωγή || ΜΕΡΟΣ Α: Γνωριμία των Μελών της Ομάδας-Τάξης || Τραγούδι || Εισαγωγή στο Παραμύθι || Παραμυθιού συνέχειες με τραγούδια || Το γενεαλογικό δέντρο || Παιχνίδια || Τραγούδια || ΜΕΡΟΣ Β: Τα αναλυτικά προγράμματα μουσικής αγωγής στο Δημοτικό σχολείο || Βιβλιογραφία || Υλικό
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις