0
Your Καλαθι
Αρχές μάρκετινγκ η ελληνική προσέγγιση

Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό απευθύνεται στους φοιτητές για την εξυπηρέτηση των εκπαιδευτικών αναγκών τους πάνω σε θέματα Αρχών του Μάρκετινγκ και της εφαρμογής του στην ελληνική πραγματικότητα. Η έκδοση αυτή περιλαμβάνει και το Μάρκετινγκ με Νέες Τεχνολογίες. Μια πληρέστερη και σφαιρική κάλυψη σε βάθος όλων των ζητημάτων που αφορούν το Μάρκετινγκ, μπορεί να αναζητήσει ο αναγνώστης στο βιβλίο αυτό.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις