0
Your Καλαθι
Design 2η έκδοση
Ο σχεδιασμός των αντικειμένων στη σύγχρονη κοινωνία
Έκπτωση
20%
20%
Περιγραφή
Η δεύτερη έκδοση του βιβλίου του Καθηγητή Karl T. Ulrich «DESIGN: Ο σχεδιασμός των αντικειμένων στη σύγχρονη κοινωνία» είναι μία εισαγωγή στον σχεδιασμό.
Πρόκειται, δηλαδή, για μία μελέτη του τρόπου ή της μεθόδου που ακολουθείται για τη σύλληψη, τη μορφοποίηση και την κατασκευή αντικειμένων (artifacts), τα οποία επιλύουν προβλήματα ή βελτιώνουν μια εμπειρία της ζωής και μπορεί να είναι φυσικά αγαθά, υπηρεσίες, λογισμικό, γραφικά, κτίρια, τοπία, οργανώσεις και διαδικασίες.
Το βιβλίο μελετά, εκτός από τον σχεδιασμό προϊόντων, υπηρεσιών, συστημάτων, τη γραφιστική ή την αρχιτεκτονική και τον βιομηχανικό σχεδιασμό, και τη δραστηριότητα του σχεδιασμού.
Επίσης, συμβάλλει στην κατανόηση των αρχών και διαδικασιών εκείνων που αφορούν στον ορισμό και την επίλυση των σχεδιαστικών προβλημάτων, στη διερεύνηση σχεδιαστικών επιλογών, στον ρόλο των χρηστών, των ειδικών και των οργανισμών στον σχεδιασμό, στην αρχιτεκτονική των αντικειμένων, στην αισθητική στον σχεδιασμό και στην ποικιλία ως επιχειρηματική στρατηγική.
Η επεξήγηση των θεματικών που καλύπτει το παρόν έργο συμπληρώνεται από πληθώρα διαγραμμάτων και εικόνων, που διευκολύνουν την κατανόηση των εννοιών και ιδεών που πραγματεύεται ο συγγραφέας.
Η μετάφραση του βιβλίου ανταποκρίνεται στην ανάγκη για βιβλία θεωρίας και μεθοδολογίας του σχεδιασμού στα ελληνικά και απευθύνεται σε φοιτητές και επαγγελματίες του σχεδιασμού (και ιδιαίτερα του σχεδιασμού προϊόντων), στα ενδιαφερόμενα μέρη των ποικίλων σχεδιαστικών έργων -χρήστες, σχεδιαστές, διευθυντικά στελέχη- αλλά και στο ευρύτερο αναγνωστικό κοινό το οποίο ενδιαφέρεται για θέματα που άπτονται της δημιουργικής σκέψης, της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας.
Πρόκειται, δηλαδή, για μία μελέτη του τρόπου ή της μεθόδου που ακολουθείται για τη σύλληψη, τη μορφοποίηση και την κατασκευή αντικειμένων (artifacts), τα οποία επιλύουν προβλήματα ή βελτιώνουν μια εμπειρία της ζωής και μπορεί να είναι φυσικά αγαθά, υπηρεσίες, λογισμικό, γραφικά, κτίρια, τοπία, οργανώσεις και διαδικασίες.
Το βιβλίο μελετά, εκτός από τον σχεδιασμό προϊόντων, υπηρεσιών, συστημάτων, τη γραφιστική ή την αρχιτεκτονική και τον βιομηχανικό σχεδιασμό, και τη δραστηριότητα του σχεδιασμού.
Επίσης, συμβάλλει στην κατανόηση των αρχών και διαδικασιών εκείνων που αφορούν στον ορισμό και την επίλυση των σχεδιαστικών προβλημάτων, στη διερεύνηση σχεδιαστικών επιλογών, στον ρόλο των χρηστών, των ειδικών και των οργανισμών στον σχεδιασμό, στην αρχιτεκτονική των αντικειμένων, στην αισθητική στον σχεδιασμό και στην ποικιλία ως επιχειρηματική στρατηγική.
Η επεξήγηση των θεματικών που καλύπτει το παρόν έργο συμπληρώνεται από πληθώρα διαγραμμάτων και εικόνων, που διευκολύνουν την κατανόηση των εννοιών και ιδεών που πραγματεύεται ο συγγραφέας.
Η μετάφραση του βιβλίου ανταποκρίνεται στην ανάγκη για βιβλία θεωρίας και μεθοδολογίας του σχεδιασμού στα ελληνικά και απευθύνεται σε φοιτητές και επαγγελματίες του σχεδιασμού (και ιδιαίτερα του σχεδιασμού προϊόντων), στα ενδιαφερόμενα μέρη των ποικίλων σχεδιαστικών έργων -χρήστες, σχεδιαστές, διευθυντικά στελέχη- αλλά και στο ευρύτερο αναγνωστικό κοινό το οποίο ενδιαφέρεται για θέματα που άπτονται της δημιουργικής σκέψης, της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις