0
Your Καλαθι
Σκοποθεσία της αγωγής της εκπαίδευσης και της διδακτικής πράξης
Διδακτική θεώρηση των σκοπών σε όλα τα επίπεδα της παιδαγωγικής και διδακτικής πράξης
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό διαπραγματεύεται ένα από τα σημαντικότερα θέματα της διδακτικής μεθοδολογίας, δηλαδή τους σκοπούς, που αποτελούν την πυξίδα τόσο της παιδαγωγικής όσο και της διδακτικής πράξης.
Δεδομένου ότι η διδασκαλία οποιασδήποτε διδακτικής ενότητας δεν μπορεί να εκλαμβάνεται αποσπασματικά και απομονωμένα από τη γενική θεώρηση του μαθήματος στο οποίο εντάσσεται τον τύπο του Σχολείου και το γενικότερο πνεύμα που διέπει την αγωγή, η εξέταση των σκοπών δεν περιορίστηκε μόνο στο επίπεδο της διδασκαλίας αλλά επεκτάθηκε και στα διάφορα επίπεδα της Εκπαίδευσης καθώς και στη γενικότερη έννοια της Αγωγής.
Η συμπερασματικές θέσεις που καταγράφονται σχετικά με τη θεώρηση, διατύπωση και διδακτική αξιοποίηση των σκοπών προσδιορίζουν με σαφήνεια τις ενδεικνυόμενες ενέργειες του/της εκπαιδευτικού, στις εν μέρει ασαφείς θέσεις, σχετικά με την αντικειμενοποίηση και λειτουργικοποίηση των διδακτικών σκοπών.
Αναλυτική αναφορά γίνεται στις ταξινομίες διδακτικών στόχων, δεδομένου ότι η γνώση τους θα δώσει τη δυνατότητα στον πρακτικό της αγωγής να καλλιεργήσει όλες τις γνωστικές συναισθηματικές και ψυχοκινητικές λειτουργίες του παιδαγωγούμενου, με απώτερο σκοπό την ολόπλευρη μόρφωσή του. Ταυτόχρονα γίνεται σύντομη αναφορά σε ορισμένες αντιπροσωπευτικές ταξινομημένες βαθμίδες μάθησης.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:
1. Η πυραμίδα των σκοπών της αγωγής, της εκπαίδευσης και της διδασκαλίας
2. Σκοποί της αγωγής
3. Σκοποί της Εκπαίδευσης
4. Διδακτικοί Σκοποί
5. Ταξινομίες Διδακτικών σκοπών -Βαθμίδες Μάθησης
6. Συμπερασματικές επισημάνσεις στη διδακτική αξιοποίηση των σκοπών
- Βιβλιογραφία και Αρθρογραφία
- Ευρετήριο ονομάτων Συγγραφέων & ερευνητών
- Ευρετήριο ¨Όρων
- Παράρτημα
Δεδομένου ότι η διδασκαλία οποιασδήποτε διδακτικής ενότητας δεν μπορεί να εκλαμβάνεται αποσπασματικά και απομονωμένα από τη γενική θεώρηση του μαθήματος στο οποίο εντάσσεται τον τύπο του Σχολείου και το γενικότερο πνεύμα που διέπει την αγωγή, η εξέταση των σκοπών δεν περιορίστηκε μόνο στο επίπεδο της διδασκαλίας αλλά επεκτάθηκε και στα διάφορα επίπεδα της Εκπαίδευσης καθώς και στη γενικότερη έννοια της Αγωγής.
Η συμπερασματικές θέσεις που καταγράφονται σχετικά με τη θεώρηση, διατύπωση και διδακτική αξιοποίηση των σκοπών προσδιορίζουν με σαφήνεια τις ενδεικνυόμενες ενέργειες του/της εκπαιδευτικού, στις εν μέρει ασαφείς θέσεις, σχετικά με την αντικειμενοποίηση και λειτουργικοποίηση των διδακτικών σκοπών.
Αναλυτική αναφορά γίνεται στις ταξινομίες διδακτικών στόχων, δεδομένου ότι η γνώση τους θα δώσει τη δυνατότητα στον πρακτικό της αγωγής να καλλιεργήσει όλες τις γνωστικές συναισθηματικές και ψυχοκινητικές λειτουργίες του παιδαγωγούμενου, με απώτερο σκοπό την ολόπλευρη μόρφωσή του. Ταυτόχρονα γίνεται σύντομη αναφορά σε ορισμένες αντιπροσωπευτικές ταξινομημένες βαθμίδες μάθησης.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:
1. Η πυραμίδα των σκοπών της αγωγής, της εκπαίδευσης και της διδασκαλίας
2. Σκοποί της αγωγής
3. Σκοποί της Εκπαίδευσης
4. Διδακτικοί Σκοποί
5. Ταξινομίες Διδακτικών σκοπών -Βαθμίδες Μάθησης
6. Συμπερασματικές επισημάνσεις στη διδακτική αξιοποίηση των σκοπών
- Βιβλιογραφία και Αρθρογραφία
- Ευρετήριο ονομάτων Συγγραφέων & ερευνητών
- Ευρετήριο ¨Όρων
- Παράρτημα
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις