0
Your Καλαθι
Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Εφαρμογές Διαδικτύου
2η έκδοση
Έκπτωση
10%
10%

Περιγραφή
Η δεύτερη, ανανεωμένη έκδοση του βιβλίου είναι αποτέλεσμα της μακροχρόνιας ενασχόλησης των συγγραφέων με το ηλεκτρονικό εμπόριο και τις εφαρμογές διαδικτύου, καθώς και των συστηματικών τους προσπαθειών να μεταφέρουν στους φοιτητές, με τρόπο κατανοητό, τις σημαντικότερες γνώσεις γύρω από το συγκεκριμένο αντικείμενο.
Το περιεχόμενο του βιβλίου βασίζεται στο πλούσιο υλικό που συνέλεξαν οι συγγραφείς επί σειρά ετών και ανανεώθηκε για να αντανακλά τις σύγχρονες εξελίξεις στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνιών και των συνεπειών του ψηφιακού μετασχηματισμού στις επιχειρήσεις, στους οργανισμούς, στους εργαζόμενους και στην κοινωνία γενικότερα. Συγκεκριμένα, στο πρώτο μέρος, το βιβλίο εμβαθύνει στη μηχανογράφηση επιχειρήσεων, στην ηλεκτρονική επιχείρηση, στο ηλεκτρονικό εμπόριο, στο ηλεκτρονικό επιχειρείν, στις αναλύσεις SWOT, PEST και των πέντε δυνάμεων του PORTER, στα επιχειρηματικά μοντέλα του ηλεκτρονικού επιχειρείν, στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση, στην ηλεκτρονική μάθηση, στις ηλεκτρονικές συναλλαγές, στα προσωπικά δεδομένα και την ασφάλεια, στον ψηφιακό μετασχηματισμό, στα συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων CRM, στα κοινωνικά μέσα, στις αναλύσεις, στις μετρικές και τα εργαλεία στο διαδίκτυο, καθώς και στην προώθηση ιστοσελίδων με SEO. Παράλληλα, σε αυτό το μέρος του βιβλίου περιλαμβάνονται μελέτες περιπτώσεων ηλεκτρονικού επιχειρείν ελληνικών και ξένων επιχειρήσεων.
Το δεύτερο μέρος περιγράφει την πρακτική υλοποίηση του ηλεκτρονικού επιχειρείν στο περιβάλλον του WordPress, καθώς και του CMS Joomla με την προσθήκη του VirtueMart.
Το περιεχόμενο του βιβλίου βασίζεται στο πλούσιο υλικό που συνέλεξαν οι συγγραφείς επί σειρά ετών και ανανεώθηκε για να αντανακλά τις σύγχρονες εξελίξεις στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνιών και των συνεπειών του ψηφιακού μετασχηματισμού στις επιχειρήσεις, στους οργανισμούς, στους εργαζόμενους και στην κοινωνία γενικότερα. Συγκεκριμένα, στο πρώτο μέρος, το βιβλίο εμβαθύνει στη μηχανογράφηση επιχειρήσεων, στην ηλεκτρονική επιχείρηση, στο ηλεκτρονικό εμπόριο, στο ηλεκτρονικό επιχειρείν, στις αναλύσεις SWOT, PEST και των πέντε δυνάμεων του PORTER, στα επιχειρηματικά μοντέλα του ηλεκτρονικού επιχειρείν, στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση, στην ηλεκτρονική μάθηση, στις ηλεκτρονικές συναλλαγές, στα προσωπικά δεδομένα και την ασφάλεια, στον ψηφιακό μετασχηματισμό, στα συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων CRM, στα κοινωνικά μέσα, στις αναλύσεις, στις μετρικές και τα εργαλεία στο διαδίκτυο, καθώς και στην προώθηση ιστοσελίδων με SEO. Παράλληλα, σε αυτό το μέρος του βιβλίου περιλαμβάνονται μελέτες περιπτώσεων ηλεκτρονικού επιχειρείν ελληνικών και ξένων επιχειρήσεων.
Το δεύτερο μέρος περιγράφει την πρακτική υλοποίηση του ηλεκτρονικού επιχειρείν στο περιβάλλον του WordPress, καθώς και του CMS Joomla με την προσθήκη του VirtueMart.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις