0
Your Καλαθι
Διαχείριση Μάρκετινγκ Γεγονότων και Εκδηλώσεων
Έκπτωση
25%
25%
Περιγραφή
Ο συγγραφέας παραθέτει αρχικά μια σειρά από εισαγωγικά και εννοιολογικά στοιχεία και προσδιορισμούς. Στην συνέχεια η ροή του κειμένου συμπληρώνεται από τα διαρθρωτικά χαρακτηριστικά που συναποτελούν το γνωστικό αντικείμενο του Μάρκετινγκ των Γεγονότων και Εκδηλώσεων. Στο τμήμα αυτό παρουσιάζονται ενότητες που αφορούν τις λειτουργίες της Προβολής, τη διαχείριση των Εικόνων και Επωνυμιών καθώς και τις προϊοντικές κατηγορίες των Γεγονότων και Εκδηλώσεων. Ακολούθως η ροή του κειμένου συνεχίζει με την παρουσίαση οργανωτικών θεμάτων και ειδικότερα αυτών που εστιάζουν σε συγκεκριμένες εφαρμογές και περιπτώσεις διερεύνησης. Επίσης εδώ γίνεται μνεία και στα οφέλη των διοργανωτών και άμεσα ενδιαφερόμενων από τη διοργάνωση Γεγονότων και Εκδηλώσεων. Στο τελευταίο τμήμα του βιβλίου παρουσιάζονται οι ειδικότερες μορφές Γεγονότων και Εκδηλώσεων μέσα από μια διαδικασία παράθεσης σειράς παραδειγμάτων από την ελληνική και διεθνή πρακτική. Τα παραπάνω στοιχεία ενοτήτων που διαπραγματεύεται το παρόν βιβλίο βοηθούν τον φοιτητή, αναγνώστη, επαγγελματία, μελετητή και κάθε σχετικό ενδιαφερόμενο στον προσδιορισμό και αποτύπωση εκείνων των διαχειριστικών εφαρμογών που ορίζουν το ενδιαφέρον αυτό γνωστικό αντικείμενο ενώ παράλληλα στην υιοθέτηση πρακτικών και εργαλείων που θα υποστηρίζουν την έρευνα και εφαρμογή της ΔΜΓΕ.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις