0
Your Καλαθι
Η Διοικητική και το Μάρκετινγκ των Τουριστικών Προορισμών
Μια βιώσιμη στρατηγική προσέγγιση των δραστηριοτήτων Μάρκετινγκ - Μάνατζμεντ
Έκπτωση
20%
20%
Περιγραφή
Εμπλουτισμένο με Πρόσφατα παραδείγματα από τη διεθνή και ελληνική τουριστική αγορά, το βιβλίο στη δεύτερη ανανεωμέη εκδοση του σκιαγραφεί την Πραγματική εικόνα στο νευραλγικό τομέα του τουρισμού με συγκεκριμένα παραδείγματα επιχειρησιακών επιλογών. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στις τεχνολογικές και άλλες αλλαγές που συμβαίνουν στο περιβάλλον των τουριστικών Προορισμών και τις επιπτώσεις τους.
Από τον εκδότη
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις