0
Your Καλαθι
Εφαρμογή μεθόδων ανάλυσης στην έρευνα αγοράς
Έκπτωση
20%
20%
Περιγραφή
Ένας οδηγός-σύμβουλος για την πλήρη και σωστή διενέργεια της έρευνας αγοράς και αξιοποίησης των αποτελεσμάτων της με παράθεση του θεωρητικού πλαισίου και των απαραίτητων πρακτικών προσεγγίσεων. Περιλαμβάνει τεχνικές και μεθόδους χρήσης και αξιολόγησης μιας έρευνας, μέτρησης της στάσης των καταναλωτών, δειγματοληψίας, ανάλυσης στοιχείων και παρουσίασης ευρημάτων καθώς και παραδείγματα ερωτηματολογίου από έρευνες.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις