0
Your Καλαθι
Εισαγωγή στο μάρκετινγκ
Βιβλία για την επαγγελματική κατάρτιση
Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό επιδιώκει να δώσει εισαγωγικές γνώσεις στο Μάρκετινγκ και απευθύνεται τόσο σε αυτούς που επιθυμούν να έχουν μια γενική εικόνα του, όσο και σε εκείνους που θέλουν να έχουν ένα συνοπτικό βοήθημα και παρακολουθούν προγράμματα κατάρτισης ανέργων σε ΚΕΚ, ΙΕΚ κλπ.
Παρουσιάζονται οι βασικές έννοιες και κατευθύνσεις του Μάρκετινγκ, η χρήση του από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και η θέση του στις μεγαλύτερες. Επίσης αναπτύσσονται τα μέσα που χρησιμοποιεί όπως, για παράδειγμα, η έρευνα μάρκετινγκ.
Ακόμη εξετάζονται και αναλύονται χρήσιμες έννοιες για την οικονομική ζωή, π.χ. η συμπεριφορά του καταναλωτή, η μικρομεσαία επιχείρηση η αγορά, το προϊόν κ.λ.π.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις