0
Your Καλαθι
Βασική θεματική διδακτικής
Σημειώσεις σεμιναρίου επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
Έκπτωση
25%
25%
Περιγραφή
Το υλικό αυτό δημιουργήθηκε με σκοπό να καλυφθούν οι βασικές ανάγκες των συμμετεχόντων στα σεμινάρια επιμόρφωσης εκπαιδευτικών των εκπαιδευτηρίων Δ. Μπόνια. Καλύπτουν βασικές θεματικές της διδακτικής, με πυρήνα τον προγραμματισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας και την αξιολόγηση. Αφορούν εκπαιδευτικούς οποιασδήποτε ειδικότητας, καθώς οι πληροφορίες που παρατίθενται είναι εισαγωγικές.
Η διδακτική επιστήμη ασχολείται με την εφαρμογή μεθόδων και τεχνικών που διευκολύνουν τη μαθησιακή διαδικασία και για το λόγο αυτό εστιάζει στις τρεις κύριες φάσεις της εκπαίδευσης, τον προγραμματισμό, την υλοποίηση και την αξιολόγηση. Ορισμένοι τη διαχωρίζουν πλήρως από την παιδαγωγική. Άλλοι θεωρούν πως αποτελεί κλάδο της, διακρίνοντας την παιδαγωγική επιστήμη σε θεωρητική και εφαρμοσμένη, με την τελευταία να ταυτίζεται με τη διδακτική1. Όποια άποψη και να ενστερνιστεί κανείς καταλήγει στο συμπέρασμα πως η διδακτική αποτελεί εφαρμοσμένη επιστήμη. Για το λόγο αυτό ο εκπαιδευτικός ή ο υποψήφιος εκπαιδευτικός που μελετά τις θεματικές της, δεν πρέπει να αποβλέπει κυρίως στην απόκτηση σχετικών γνώσεων αλλά στην απόκτηση δεξιοτήτων (μπορώ να κάνω).
Οι σημειώσεις θα χρησιμεύσουν λοιπόν μόνο σε εκείνους που θα έχουν τη διάθεση να πειραματιστούν εφαρμόζοντας τις προτάσεις που περιέχουν και προσαρμόζοντας τες στη δική τους εκπαιδευτική πραγματικότητα. [...]
(από τον πρόλογο του συγγραφέα)
Η διδακτική επιστήμη ασχολείται με την εφαρμογή μεθόδων και τεχνικών που διευκολύνουν τη μαθησιακή διαδικασία και για το λόγο αυτό εστιάζει στις τρεις κύριες φάσεις της εκπαίδευσης, τον προγραμματισμό, την υλοποίηση και την αξιολόγηση. Ορισμένοι τη διαχωρίζουν πλήρως από την παιδαγωγική. Άλλοι θεωρούν πως αποτελεί κλάδο της, διακρίνοντας την παιδαγωγική επιστήμη σε θεωρητική και εφαρμοσμένη, με την τελευταία να ταυτίζεται με τη διδακτική1. Όποια άποψη και να ενστερνιστεί κανείς καταλήγει στο συμπέρασμα πως η διδακτική αποτελεί εφαρμοσμένη επιστήμη. Για το λόγο αυτό ο εκπαιδευτικός ή ο υποψήφιος εκπαιδευτικός που μελετά τις θεματικές της, δεν πρέπει να αποβλέπει κυρίως στην απόκτηση σχετικών γνώσεων αλλά στην απόκτηση δεξιοτήτων (μπορώ να κάνω).
Οι σημειώσεις θα χρησιμεύσουν λοιπόν μόνο σε εκείνους που θα έχουν τη διάθεση να πειραματιστούν εφαρμόζοντας τις προτάσεις που περιέχουν και προσαρμόζοντας τες στη δική τους εκπαιδευτική πραγματικότητα. [...]
(από τον πρόλογο του συγγραφέα)
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις