0
Your Καλαθι
Μοντέλα επικοινωνίας
Για τη μελέτη των μέσων μαζικής ενημέρωσης
Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό αποτελεί απαραίτητο βοήθημα για τον αναγνώστη που ενδιαφέρεται για το φαινόμενο της επικοινωνίαςκαι ιδιαίτερα για τη μαζική επικοινωνία. Τα τελευταία 40 χρόνια πολλά μοντέλα που αναλύουν τη διαδικασία της μαζικής επικοινωνίας έχουν αναπτυχθεί και έχουν αναπτυχθεί και έχουν αποκτήσει ιδιαίτερη αξία για την ακτανόσηη των επικοινωνιακών φαινομένων. Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει αυτά τα μοντέλα τόσο με περιγραφικό τρόπο, όσο και με τη μορφή σχεδιαγραμμάτων. Συγχρόνως οι δύο συγγραφείς ανατπύσσουν κάποια νέα μοντέλα τα οποία αντιστοιχούν στις νέες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί Ένας από τους βασικούς σκοπούς αυτής της μελέτης είναι να παρουσιάσει τις συχνά διαφορετικές και συγκρουόμενες θεωρήσεις της μαζικής επικοινωνίας μέσα σ’ ένα συνεκτικό πλαίσιο.
Το βιβλίο αυτό αποτελεί σημαντικό βοήθημα όχι για τον αναγνώστη που ενδιαφέρεται για τη μελέτη μαζικής επικοινωνίας και έρχεται σε πρώτη επαφή με το θέμα αλλα και για τον εξειδικευμένο αναγνώστη, δεδομένου ότι του παρέχει συνοπτικά και επεξηγηματικά το μεγαλύτερο τμήμα των προσεγγίσεων της μαζικής επικοινωνίας.
Το βιβλίο αυτό αποτελεί σημαντικό βοήθημα όχι για τον αναγνώστη που ενδιαφέρεται για τη μελέτη μαζικής επικοινωνίας και έρχεται σε πρώτη επαφή με το θέμα αλλα και για τον εξειδικευμένο αναγνώστη, δεδομένου ότι του παρέχει συνοπτικά και επεξηγηματικά το μεγαλύτερο τμήμα των προσεγγίσεων της μαζικής επικοινωνίας.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις