0
Your Καλαθι
Η εκπαίδευση των αλλόγλωσσων / μειονοτικών μαθητών στη Δυτική Θράκη
Έκπτωση
25%
25%
Περιγραφή
Αντικείμενο αυτού του βιβλίου είναι η εκπαίδευση των αλλόγλωσσων/μειονοτικών μαθητών στη Δυτική Θράκη. Πιο συγκεκριμένα διερευνά τις μαθησιακές δυσκολίες στην κατανόηση και την παραγωγή προφορικού λόγου των μουσουλμάνων μαθητών, των δημόσιων και μειονοτικών δημοτικών σχολείων στο πλαίσιο της καθιερωμένης δίγλωσσης μειονοτικής εκπαίδευσης στη Δυτική Θράκη, βάσει διακρατικών συμφωνιών οι οποίες ισχύουν από το 1923, μετά την υπογραφή της Συνθήκης της Λωζάνης. Οι μουσουλμάνοι μαθητές χαρακτηρίζονται ως τουρκόφωνοι, πομακόφωνοι και αθίγγανοι ανάλογα με τη γλώσσα και την καταγωγή τους, ωστόσο στο σχολείο τους διδάσκονται επίσημα την τουρκική ως μητρική και την ελληνική γλώσσα ως δεύτερη γλώσσα.
Η διερεύνησή μου αυτή σε ένα χώρο πολιτικά και θρησκευτικά ευαίσθητο όπως είναι ο χώρος της μειονοτικής εκπαίδευσης, στόχο έχει να ταυτοποιήσει τις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, σε ένα δίγλωσσο και τρίγλωσσο σε πολλές περιπτώσεις, διδακτικό περιβάλλον. Επίσης στοχεύει στην ανάδειξη των διαδικασιών πρώιμης παρέμβασης, πρόληψης, παραπεμπτικής παρέμβασης και περαιτέρω διερεύνησης των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών σε μαθητικό πληθυσμό που έχει την τουρκική ως πρώτη/μητρική και την ελληνική ως δεύτερη γλώσσα. Επιπλέον διερευνά τις στρατηγικές εκμάθησης της ελληνικής ως δεύτερη γλώσσα, τις απόψεις των εκπαιδευτικών και τέλος αναδεικνύει την ανάγκη για σωστή προετοιμασία και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών της ειδικής δίγλωσσης εκπαίδευσης.
Η διερεύνησή μου αυτή σε ένα χώρο πολιτικά και θρησκευτικά ευαίσθητο όπως είναι ο χώρος της μειονοτικής εκπαίδευσης, στόχο έχει να ταυτοποιήσει τις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, σε ένα δίγλωσσο και τρίγλωσσο σε πολλές περιπτώσεις, διδακτικό περιβάλλον. Επίσης στοχεύει στην ανάδειξη των διαδικασιών πρώιμης παρέμβασης, πρόληψης, παραπεμπτικής παρέμβασης και περαιτέρω διερεύνησης των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών σε μαθητικό πληθυσμό που έχει την τουρκική ως πρώτη/μητρική και την ελληνική ως δεύτερη γλώσσα. Επιπλέον διερευνά τις στρατηγικές εκμάθησης της ελληνικής ως δεύτερη γλώσσα, τις απόψεις των εκπαιδευτικών και τέλος αναδεικνύει την ανάγκη για σωστή προετοιμασία και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών της ειδικής δίγλωσσης εκπαίδευσης.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις