0
Your Καλαθι
Μαθησιακές δυσκολίες - Ταυτοποίηση μαθησιακών δυσκολιών σε διαπολιτισμικά περιβάλλοντα
Έκπτωση
25%
25%
Περιγραφή
Η παρούσα μελέτη σκοπό έχει να διερευνήσει εναλλακτικούς τρόπους και διαδικασίες έγκαιρης ταυτοποίησης μαθησιακών δυσκολιών σε γλωσσικά και πολιτισμικά διαφορετικούς μαθητές, από εκπαιδευτικούς της δίγλωσσης ειδικής εκπαίδευσης. Αυτές οι διαδικασίες, οι οποίες κατά τους Garcia & Ortiz (2004) θεωρούνται κλειδιά, είναι η πρόληψη σχολικής υπο-επίτευξης, η πρώιμη παρέμβαση, η διαγνωστική και προσχεδιασμένη διδασκαλία καθώς και υποστηρικτικά συστήματα επίλυσης προβλημάτων στη γενική εκπαίδευση συμπεριλαμβανομένης (Rodriguez, 2005) και της προετοιμασίας των εκαπιδευτικών της δίγλωσσης ειδικής εκπαιδευσης.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις