0
Your Καλαθι
Ιδιωτικά και δημόσια ραδιοτηλεοπτικά μέσα. Κοινή γνώμη και καθολική κοινωνική συμμετοχή
Έκπτωση
15%
15%
Περιγραφή
(α) Οι νέες συντεταγμένες της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης χρειάζεται να ιδωθούν ως έκφραση του δημόσιου συμφέροντος στο πεδίο των ΜΜΕ και στην σημερινή αλλά και στην μεσοπρόθεσμη συγκυρία, και όχι σε αναφορά και ανταγωνιστικά με την ιδιωτική ραδιοτηλεόραση.
Οι μεταξύ των διαφορές είναι ιδιαίτερα σημαντικές:
* ανοικτή πρόσβαση στο περιεχόμενο, σε αντιδιαστολή με την υπό όρους πρόσβαση
* σφαίρα των πολιτών και των πολιτιστικών δραστηριοτήτων, σε αντιδιαστολή με την σφαίρα των εμπορευμάτων
* δημόσιος λόγος, σε αντιδιαστολή με τον εμπορευματικό λόγο μεταξύ άλλων
Σαν παράδειγμα εμπορευματοποίησης του περιεχομένου εξετάζεται -συνοπτικά- η ένταξη, εκ μέρους των ιδιωτικών σταθμών, του αθλητικού θεάματος στην σφαίρα του εμπορευματικού λόγου.
(β) Πως γίνεται αντιληπτή -πως ορίζεται- η κοινή γνώμη; Συντελεί στην διαμόρφωσης μιας "αγοράς"; Το κείμενο αποπειράται να δώσει απαντήσεις σε αυτά τα ουσιαστικά ερωτήματα.
Στη συνέχεια, η δημοσιοποίηση των στοιχείων των σχετικών ερευνών "θεάται" ως ένα είδος "απονεύρωσης" της διαδικασίας παραγωγής της πολιτικής. Ασφαλώς, ορισμένες (συνειδητές και επιλεγμένες) χρήσεις των συνεισφέρουν στην αποσυναρμολόγηση της πολιτικής.
Καταγράφονται οι διαδικασίες διαμόρφωσης της κοινής γνώμης ως υποκατάσταση της καθολικής κοινωνικής συμμετοχής στην πολιτική διαδικασία. Εν τέλει, ίσως οι πραγματικές διαστάσεις και η βαρύτητα της κοινής γνώμης να συγκροτούν ένα αρκετά λιγότερο σημαντικό μάγμα πραγματικότητας και συμβόλων, απ' ό,τι συνήθως της αποδίδεται.
Οι μεταξύ των διαφορές είναι ιδιαίτερα σημαντικές:
* ανοικτή πρόσβαση στο περιεχόμενο, σε αντιδιαστολή με την υπό όρους πρόσβαση
* σφαίρα των πολιτών και των πολιτιστικών δραστηριοτήτων, σε αντιδιαστολή με την σφαίρα των εμπορευμάτων
* δημόσιος λόγος, σε αντιδιαστολή με τον εμπορευματικό λόγο μεταξύ άλλων
Σαν παράδειγμα εμπορευματοποίησης του περιεχομένου εξετάζεται -συνοπτικά- η ένταξη, εκ μέρους των ιδιωτικών σταθμών, του αθλητικού θεάματος στην σφαίρα του εμπορευματικού λόγου.
(β) Πως γίνεται αντιληπτή -πως ορίζεται- η κοινή γνώμη; Συντελεί στην διαμόρφωσης μιας "αγοράς"; Το κείμενο αποπειράται να δώσει απαντήσεις σε αυτά τα ουσιαστικά ερωτήματα.
Στη συνέχεια, η δημοσιοποίηση των στοιχείων των σχετικών ερευνών "θεάται" ως ένα είδος "απονεύρωσης" της διαδικασίας παραγωγής της πολιτικής. Ασφαλώς, ορισμένες (συνειδητές και επιλεγμένες) χρήσεις των συνεισφέρουν στην αποσυναρμολόγηση της πολιτικής.
Καταγράφονται οι διαδικασίες διαμόρφωσης της κοινής γνώμης ως υποκατάσταση της καθολικής κοινωνικής συμμετοχής στην πολιτική διαδικασία. Εν τέλει, ίσως οι πραγματικές διαστάσεις και η βαρύτητα της κοινής γνώμης να συγκροτούν ένα αρκετά λιγότερο σημαντικό μάγμα πραγματικότητας και συμβόλων, απ' ό,τι συνήθως της αποδίδεται.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις