0
Your Καλαθι
Βυζαντινομουσικολογικά / Τόμος Α’-Θεωρία
Έκπτωση
15%
15%
Περιγραφή
ΠΡΟΛΟΓΟΣ……………11
1. Oραματισμοί για το «μέλλον» της Βυζαντινής Μουσικής……………15
2. Η διδασκαλία της Ψαλτικής Τέχνης: Παρελθόν, παρόν και μέλλον……………27
3. Η θεωρητική σπουδή της ψαλτικής τέχνης: Απόπειρα διαχρονικής προσεγγίσεως……………87
4. Ζωγραφίζοντας τη μουσική: Εικονογραφικές οδηγίες στη Θεωρία και Πράξη της Ψαλτικής Τέχνης…………….111
5. «Ο κοπιάσας εν τούτω μάλλον ωφεληθήσεται»: Ο τροχός της οκταηχίας…………135
6. Η έννοια της Παραλλαγής στη Θεωρία της Ψαλτικής Τέχνης……………173
7. Μιά νέα ανάγνωση της Παραλλαγής της Μουσικής Τέχνης: Προς μιά κριτική έκδοση της θεωρητικής συγγραφής Ιωάννου του Λάσκαρη……………187
8. Η «ακριβολογία» Ιωάννου ιερέως του Πλουσιαδηνού……………231
9. Η «Ερμηνεία είς την Μουσικήν», Παχωμίου μοναχού του Ρουσάνου……………293
10. «Ακρίβεια κατ' ερώτησιν και απόκρισιν των τόνων της παπαδικής τέχνης». «Θεολογική» ανάγνωση της ομωνύμου μεταβυζαντινής θεωρητικής συγγραφής……………311
11. Αντιφωνική ψαλμωδία: Ενότητα ή ποικιλία……………353
12. Η Βυζαντινή Μουσική ως "Τabula Rasa": Ποιά (θα έπρεπε να είναι) η «γλώσσα» της Βυζαντινής Μουσικής;……………393
13. βυζαντινομουσικολογικές μεταπτυχιακές σπουδές: Οργάνωση και προοπτικές……………413
ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ - ΠΡΩΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ……………427
1. Oραματισμοί για το «μέλλον» της Βυζαντινής Μουσικής……………15
2. Η διδασκαλία της Ψαλτικής Τέχνης: Παρελθόν, παρόν και μέλλον……………27
3. Η θεωρητική σπουδή της ψαλτικής τέχνης: Απόπειρα διαχρονικής προσεγγίσεως……………87
4. Ζωγραφίζοντας τη μουσική: Εικονογραφικές οδηγίες στη Θεωρία και Πράξη της Ψαλτικής Τέχνης…………….111
5. «Ο κοπιάσας εν τούτω μάλλον ωφεληθήσεται»: Ο τροχός της οκταηχίας…………135
6. Η έννοια της Παραλλαγής στη Θεωρία της Ψαλτικής Τέχνης……………173
7. Μιά νέα ανάγνωση της Παραλλαγής της Μουσικής Τέχνης: Προς μιά κριτική έκδοση της θεωρητικής συγγραφής Ιωάννου του Λάσκαρη……………187
8. Η «ακριβολογία» Ιωάννου ιερέως του Πλουσιαδηνού……………231
9. Η «Ερμηνεία είς την Μουσικήν», Παχωμίου μοναχού του Ρουσάνου……………293
10. «Ακρίβεια κατ' ερώτησιν και απόκρισιν των τόνων της παπαδικής τέχνης». «Θεολογική» ανάγνωση της ομωνύμου μεταβυζαντινής θεωρητικής συγγραφής……………311
11. Αντιφωνική ψαλμωδία: Ενότητα ή ποικιλία……………353
12. Η Βυζαντινή Μουσική ως "Τabula Rasa": Ποιά (θα έπρεπε να είναι) η «γλώσσα» της Βυζαντινής Μουσικής;……………393
13. βυζαντινομουσικολογικές μεταπτυχιακές σπουδές: Οργάνωση και προοπτικές……………413
ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ - ΠΡΩΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ……………427
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις