0
Your Καλαθι
Οργάνωση της διδασκαλίας και της μάθησης ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ
Ειδικά και κατά μάθημα
Περιγραφή
Περίληψη
Το βιβλίο αυτό, παρουσιάζοντας στον εκπαιδευτικό τη θεωρητική προσέγγιση της διδασκαλίας του κάθε μαθήματος, τη σκοποθετική της διδασκαλίας του, τις βασικές προϋποθέσεις για την επιτυχία των επιδιώξεών του και τα γνωστά μεθοδολογικά σχήματα, πιστεύει ότι περιορίζει τις υπερβολές του διδακτικού μονισμού και του διδακτικού αναρχισμού και συμβάλλει στην οργάνωση και μεθόδευση της σχολικής εργασίας χωρίς να περιορίζει τη σκέψη του εκπαιδευτικού για νέα επινόηση και εφαρμογή.
Περιεχόμενα
Εισαγωγή || Η διδασκαλία της νεοελληνικής γλώσσας || Η διδασκαλία της ανάγνωσης και της γραφής στην Α΄ τάξη || Η διδασκαλία πεζών κειμένων || Η διδασκαλία του ποιήματος || Η διδασκαλία της γραμματικής || Η διδασκαλία των εκθέσεων || Η διδασκαλία της προφορικής επικοινωνίες || Η διδασκαλίας της μελέτης περιβάλλοντος || Η διδασκαλία των μαθηματικών || Η διδασκαλία των φυσιογνωστικών μαθημάτων || Η διδασκαλία των θρησκευτικών || Η διδασκαλία της ιστορίας || Η διδασκαλία της αγωγής του πολίτη || Η διδασκαλία της γεωγραφίας || Η διδασκαλία της φυσικής αγωγής || Η διδασκαλία της μουσικής || Η διδασκαλία των χειροτεχνικών μαθημάτων || Διδακτικά μοντέλα || Η οργάνωση της διδασκαλίας και της μάθησης στα ολιγοθέσια σχολεία || Βιβλιογραφία
Το βιβλίο αυτό, παρουσιάζοντας στον εκπαιδευτικό τη θεωρητική προσέγγιση της διδασκαλίας του κάθε μαθήματος, τη σκοποθετική της διδασκαλίας του, τις βασικές προϋποθέσεις για την επιτυχία των επιδιώξεών του και τα γνωστά μεθοδολογικά σχήματα, πιστεύει ότι περιορίζει τις υπερβολές του διδακτικού μονισμού και του διδακτικού αναρχισμού και συμβάλλει στην οργάνωση και μεθόδευση της σχολικής εργασίας χωρίς να περιορίζει τη σκέψη του εκπαιδευτικού για νέα επινόηση και εφαρμογή.
Περιεχόμενα
Εισαγωγή || Η διδασκαλία της νεοελληνικής γλώσσας || Η διδασκαλία της ανάγνωσης και της γραφής στην Α΄ τάξη || Η διδασκαλία πεζών κειμένων || Η διδασκαλία του ποιήματος || Η διδασκαλία της γραμματικής || Η διδασκαλία των εκθέσεων || Η διδασκαλία της προφορικής επικοινωνίες || Η διδασκαλίας της μελέτης περιβάλλοντος || Η διδασκαλία των μαθηματικών || Η διδασκαλία των φυσιογνωστικών μαθημάτων || Η διδασκαλία των θρησκευτικών || Η διδασκαλία της ιστορίας || Η διδασκαλία της αγωγής του πολίτη || Η διδασκαλία της γεωγραφίας || Η διδασκαλία της φυσικής αγωγής || Η διδασκαλία της μουσικής || Η διδασκαλία των χειροτεχνικών μαθημάτων || Διδακτικά μοντέλα || Η οργάνωση της διδασκαλίας και της μάθησης στα ολιγοθέσια σχολεία || Βιβλιογραφία
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις