Secrets and Crises / Μυστικά και Κρίσεις

400 copies / May 2013
Έκπτωση
30%
Τιμή Εκδότη: 12.00
8.40
Τιμή Πρωτοπορίας
+
385000
Συγγραφέας: Χατζηγιαννάκη, Ζωή
Εκδόσεις: Cube art editions
Σελίδες:56
Ημερομηνία Έκδοσης:17/06/2013
ISBN:9786188038424
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή

Οι φωτογραφίες της νέας δουλειάς της Ζωής Χατζηγιαννάκη έχουν ως κεντρικό θέμα κτίρια που στεγάζουν δηµόσιους οργανισµούς στο κέντρο της Αθήνας. Σε κάθε δίπτυχο, η εικόνα του κτιρίου αντιπαραβάλλεται µε µια µεγεθυµένη λεπτοµέρεια της ίδιας φωτογραφίας. Οι θολές αυτές εικόνες µοιάζουν να υπαινίσσονται τα όσα συµβαίνουν µέσα στα κτίρια, σαν να προσπαθούν να εντοπίσουν κάποια ενοχοποιητικά στοιχεία πίσω από τις προσόψεις τους. Τίποτα όμως τελικά δεν αποκαλύπτεται και παραμένει μόνο η ασάφεια. Μια ιδέα που παραπέµπει στη φωτογραφία του πάρκου στην ταινία «Blow Up» του Αντονιόνι (1966).
Όπως σημειώνει και η Δέσποινα Ζευκιλή στον κατάλογο της έκθεσης: «Οι ανεξιχνίαστες λεπτοµέρειες των δηµόσιων κτιρίων δεν µένουν στο προφανές σχόλιο του µάταιου αιτήµατος για διαφάνεια, καλώντας µας να σκεφτούµε πιο προσεκτικά την ίδια µας την ανάγκη να δούµε πίσω από τις προσόψεις των θεσµών. Όπως µε το κυνήγι φαντασµάτων στο πάρκο ο Αντονιόνι σχολιάζει µεταξύ άλλων την επιφανειακότητα του swinging London των 60’s, η εγγενής αδυναµία διαλεύκανσης της σκοτεινής πλευράς των δηµόσιων κτιρίων που υπονοούν οι φωτογραφίες της Χατζηγιαννάκη, θα µπορούσε να ειδωθεί και ως µια αναφορά στην ψυχολογία της κρίσης στην Αθήνα του σήµερα αλλά και στη αδυναµία κατανόησης της παγκοσµιοποιηµένης γλώσσας της ύφεσης, που επιβλήθηκε από τη µία στιγµή στην άλλη µέσω των µίντια δικαιολογώντας τη διαρκή υποβάθµιση της ζωής µας µε δυσνόητα οικονοµικά στοιχεία.

--

The photographs of Zoe Hatziyannaki’s new series portray buildings in the centre of Athens which accommodate public institutions. In each diptych, the photograph of the building is juxtaposed with an enlarged detail derived from the same photograph. These blurred and secretive images seem to imply what is happening inside those buildings in an attempt to identify possible incriminating evidence hidden behind their straightforward facades. However, nothing is disclosed and only vagueness remains, an idea referring to the park photograph in Antonioni’s movie “Blow-Up” (1966).
As Despina Zefkili remarks on the exhibition’s catalogue, “the impenetrable details of the public buildings do not just remain in the obvious comment of a hopeless demand for transparency but invite us to think more deeply of our own personal need to look behind the facades of the institutions. Just like Antonioni uses the ‘shadow chasing’ park photograph to comment, among others, on the superficiality of the swinging London in the 60’s, so does the escaping detail in Hatziyannaki’s series: through the failure to illuminate the ‘dark side’ of the buildings comments on the general psychology of crisis in Athens today, as well as, on the weakness to comprehend the globalised language of the recession which was enforced rapidly by the media in order to justify the degradation of everyday life with confusing financial terms”

--

Edited by Eleni Saroglou
Designed by Dimitris Mitropoulos
Text by Despina Zefkili
Printed by Fotolio & Typicon
Binded by Androvic Bros

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!