0
Your Καλαθι
Χημεία Γ Λυκείου Προσανατολισμός θετικών σπουδών cdrom
Όλη η ύλη σε έναν τόμο
Έκπτωση
25%
25%
Περιγραφή
Το βιβλίο "Χημεία για τη Γ' Λυκείου" καλύπτει το σύνολο της διδακτέας ύλης σε έναν εύχρηστο και λειτουργικό τόμο.
Κεφάλαια
Οξειδοαναγωγή, Θερμοχημεία, Χημική κινητική, Χημική ισορροπία, Οξέα - βάσεις και ιοντική ισορροπία, Ηλεκτρονιακή δομή των ατόμων - Περιοδικός πίνακας και Οργανική χημεία
Μεθοδολογία ασκήσεων
- Οδηγίες & παρατηρήσεις για κάθε ομάδα ασκήσεων και εφαρμογές αυτών με υποδειγματικά λυμένες ασκήσεις
- Συνδυαστικές ασκήσεις ανά κεφάλαιο
- Ασκήσεις & προβλήματα προς επίλυση με απαντήσεις
Κριτήρια αξιολόγησης
- Υποδειγματικά απαντημένα κριτήρια αξιολόγησης, ανά κεφάλαιο
- Θέματα Α, Β, Γ, Δ οργανωμένα ανά κεφάλαιο
- Κριτήρια αξιολόγησης σε όλη την ύλη, εφάμιλλα των πανελλαδικών εξετάσεων, με απάντηση
Σκοπός του βιβλίου είναι κάθε μαθητής:
- Να κατανοήσει τις νέες έννοιες, θεωρίες και νόμους, σύμφωνα με την διεθνή βιβλιογραφία. Έτσι, η θεωρία δεν αναπτύσσεται αποσπασματικά (ή υπό μορφή ερωτοαπαντήσεων), αλλά είναι συνεχής, με διεθνή ορολογία και συμβολισμούς.
- Να διδαχθεί την προσέγγιση επίλυσης των ασκήσεων με μέθοδο, σύμφωνα με οδηγίες, και όχι ως χωριστή περίπτωση, ανεξάρτητα από την εμπειρία του.
- Και τέλος, να ελέγξει τις γνώσεις του, με αξιόπιστα και πρωτότυπα κριτήρια αξιολόγησης.
Κεφάλαια
Οξειδοαναγωγή, Θερμοχημεία, Χημική κινητική, Χημική ισορροπία, Οξέα - βάσεις και ιοντική ισορροπία, Ηλεκτρονιακή δομή των ατόμων - Περιοδικός πίνακας και Οργανική χημεία
Μεθοδολογία ασκήσεων
- Οδηγίες & παρατηρήσεις για κάθε ομάδα ασκήσεων και εφαρμογές αυτών με υποδειγματικά λυμένες ασκήσεις
- Συνδυαστικές ασκήσεις ανά κεφάλαιο
- Ασκήσεις & προβλήματα προς επίλυση με απαντήσεις
Κριτήρια αξιολόγησης
- Υποδειγματικά απαντημένα κριτήρια αξιολόγησης, ανά κεφάλαιο
- Θέματα Α, Β, Γ, Δ οργανωμένα ανά κεφάλαιο
- Κριτήρια αξιολόγησης σε όλη την ύλη, εφάμιλλα των πανελλαδικών εξετάσεων, με απάντηση
Σκοπός του βιβλίου είναι κάθε μαθητής:
- Να κατανοήσει τις νέες έννοιες, θεωρίες και νόμους, σύμφωνα με την διεθνή βιβλιογραφία. Έτσι, η θεωρία δεν αναπτύσσεται αποσπασματικά (ή υπό μορφή ερωτοαπαντήσεων), αλλά είναι συνεχής, με διεθνή ορολογία και συμβολισμούς.
- Να διδαχθεί την προσέγγιση επίλυσης των ασκήσεων με μέθοδο, σύμφωνα με οδηγίες, και όχι ως χωριστή περίπτωση, ανεξάρτητα από την εμπειρία του.
- Και τέλος, να ελέγξει τις γνώσεις του, με αξιόπιστα και πρωτότυπα κριτήρια αξιολόγησης.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις