Ο λόγος στη διαφήμιση

Έκπτωση
30%
Τιμή Εκδότη: 10.00
7.00
Τιμή Πρωτοπορίας
+
288739
Εκδόσεις: Ερμής
Σελίδες:190
Ημερομηνία Έκδοσης:01/03/2006
ISBN:9789603201786
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή

Ο παρών τόμος αποτελεί συναγωγή δημοσιευμένων και αδημοσίευτων μελετημάτων της συγγραφέως με αφορμή τη λέξη ως στοιχείο και μόρφωμα της γλωσσικής δράσης και τη διαχείρισή της στο πλαίσιο του διαφημιστικού λόγου. Τα μελετήματα αυτά, καρπός πολύχρονης ερευνητικής και διδακτικής δραστηριότητας (από το 1991 έως σήμερα), κρίθηκε σκόπιμο να οργανωθούν σε δύο ενότητες. Στο πρώτο μέρος του βιβλίου περιλαμβάνονται δύο κείμενα στα οποία εξετάζονται μηχανισμοί συνειδητοί και υποσυνείδητοι, οι οποίοι κινητοποιούνται προκειμένου να επιτευχθεί η μέγιστη επικοινωνία στο διαφημιστικό λόγο.
(...) Στο δεύτερο μέρος συστεγάζονται τέσσερα μελετήματα με αντικείμενο φαινόμενα που παρουσιάζονται στο επίπεδο της λέξης, τη σημασιολογική λειτουργία, την επικοινωνιακή δράση της λέξης ή τη λεξική δομή.[...]

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!