0
Your Καλαθι
Μαθητικές εργασίες 1943-1948
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Οι "Μαθητικές εργασίες" του Ντίνου Χριστιανόπουλου περιλαμβάνουν αδημοσίευτο υλικό (εκθέσεις, κριτικές και αρκετά σκίτσα) από τα μαθητικά του χρόνια.
Πρόκειται για υλικό που βρέθηκε πρόσφατα, όταν το 2016 ο συγγραφέας δώρισε
το αρχείο του στην Κεντρική Βιβλιοθήκη του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Μέσα σε αυτό υπήρχε φάκελος με έντεκα αριθμημένα μικρά τετράδια (12,5χ17 εκ.), καπλαντισμένα από τον ίδιο.
Η έκδοση είναι σε μορφή πανομοιότυπου ώστε να διατηρηθεί η αυθεντικότητα, και σκοπό έχει να φωτίσει τα εξελικτικά στάδια διαμόρφωσης του συγγραφέα.
Μέσα από το παρουσιαζόμενο υλικό αναδύονται δύο κύριες κατηγορίες.
Ο αναγνώστης μπορεί να διακρίνει τα υφολογικά και δομικά γνωρίσματα της προσωπικής του γραφής, καθώς και τις θεματικές συνιστώσες που αργότερα αναπτύχθηκαν στο λογοτεχνικό του έργο (ακριβολογία, κριτική διάθεση, πρώιμη ωριμότητα, λυρική διάθεση κτλ).
Δευτερευόντως, ενδιαφέρον έχουν οι σκιαγραφήσεις ή και ενδείξεις των εκπαιδευτικών αλλά και γενικότερα των κοινωνικοϊστορικών συνθηκών.
Μέσα από τη ματιά, τη συγγραφική ικανότητα και την κριτική διάθεση ενός ευαίσθητου εφήβου μπορεί ο ενδιαφερόμενος να συλλέξει πληροφορίες και να εξαγάγει συμπεράσματα για τη Θεσσαλονίκη και για την Ελλάδα κατά τη βιωματικά σκληρή, κοινωνικά ρευστή και ιστορικά σύνθετη δεκαετία του 1940.
Πρόκειται για υλικό που βρέθηκε πρόσφατα, όταν το 2016 ο συγγραφέας δώρισε
το αρχείο του στην Κεντρική Βιβλιοθήκη του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Μέσα σε αυτό υπήρχε φάκελος με έντεκα αριθμημένα μικρά τετράδια (12,5χ17 εκ.), καπλαντισμένα από τον ίδιο.
Η έκδοση είναι σε μορφή πανομοιότυπου ώστε να διατηρηθεί η αυθεντικότητα, και σκοπό έχει να φωτίσει τα εξελικτικά στάδια διαμόρφωσης του συγγραφέα.
Μέσα από το παρουσιαζόμενο υλικό αναδύονται δύο κύριες κατηγορίες.
Ο αναγνώστης μπορεί να διακρίνει τα υφολογικά και δομικά γνωρίσματα της προσωπικής του γραφής, καθώς και τις θεματικές συνιστώσες που αργότερα αναπτύχθηκαν στο λογοτεχνικό του έργο (ακριβολογία, κριτική διάθεση, πρώιμη ωριμότητα, λυρική διάθεση κτλ).
Δευτερευόντως, ενδιαφέρον έχουν οι σκιαγραφήσεις ή και ενδείξεις των εκπαιδευτικών αλλά και γενικότερα των κοινωνικοϊστορικών συνθηκών.
Μέσα από τη ματιά, τη συγγραφική ικανότητα και την κριτική διάθεση ενός ευαίσθητου εφήβου μπορεί ο ενδιαφερόμενος να συλλέξει πληροφορίες και να εξαγάγει συμπεράσματα για τη Θεσσαλονίκη και για την Ελλάδα κατά τη βιωματικά σκληρή, κοινωνικά ρευστή και ιστορικά σύνθετη δεκαετία του 1940.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις