0
Your Καλαθι
Θεωρία και μεθοδολογία της διδασκαλίας
Έκπτωση
20%
20%
Περιγραφή
Η αντίληψη για τη διαβάθμιση της διδακτικής και μαθησιακής διαδικασίας σε τυπικές φάσεις, δηλαδή για τη λεπτομερώς προδιαγραμμένη διδασκαλία, είναι αβάσιμη, επειδή η διαδικασία της μάθησης δεν είναι τόσο απλή για να χωριστεί κατά στεγανό τρόπο σε επιμέρους βήματα και επειδή στη διδασκαλία συμμετέχει και συμπεριφέρεται ως υποκείμενο ο μαθητής. Η θέση, πάλι, ότι αποτελεσματική και «παιδαγωγούσα» είναι η διδασκαλία που διαμορφώνεται ελεύθερα από το δάσκαλο και τους μαθητές ή ότι η πράξη είναι εκείνη που υποδεικνύει στο δάσκαλο πώς να κάνει τη διδασκαλία του, είναι, τουλάχιστον υπό τους σημερινούς όρους λειτουργίας του σχολείου, έξω από τα πράγματα. Τέτοιες ακραίες θέσεις οδηγούν είτε σ' ένα κλειστό διδακτικό σύστημα, το οποίο στερεί τη διδασκαλία από τα δημιουργικά στοιχεία και την παιδευτική της αξία, είτε στον αυτοσχεδιασμό της στιγμής, με τα γνωστά επακόλουθα.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις