Διοίκηση Επιχειρησιακής Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ

Η σύγχρονη θεώρηση: digital marketing
Έκπτωση
30%
Τιμή Εκδότη: 48.00
33.60
Τιμή Πρωτοπορίας
+
567731
Εκδόσεις: Κριτική
Σελίδες:488
Ημερομηνία Έκδοσης:04/01/2022
ISBN:9789605863838
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή

Χάρη στην τεχνολογία, σήμερα οι καταναλωτές έχουν περισσότερες δυνατότητες επιλογών. Οι άνθρωποι του μάρκετινγκ οφείλουν να επικοινωνούν μαζί τους στοχευμένα. Οι παραδοσιακές μαζικές διαφημιστικές προβολές υποκαθίστανται από συνδυασμένες μορφές επικοινωνίας και σύνθετες στρατηγικές μάρκετινγκ, οι οποίες έχουν μεγαλύτερη αμεσότητα (συγκεκριμένα μηνύματα μεταφέρονται σε επιμέρους επιθυμητές ομάδες κοινού). Οι ανάγκες σχεδιασμού και υλοποίησης σύνθετων μορφών μάρκετινγκ αυξάνουν συνεχώς τη ζήτηση υπηρεσιών επικοινωνίας. Αυτό το πνεύμα διέπει το βιβλίο: να συνδεθεί η επιχειρησιακή επικοινωνία (Business Communication) με τον «λόγο ύπαρξής της», το στρατηγικό μάρκετινγκ? να ενταχθεί σε αυτό η πιο σύγχρονη διάσταση της επιχειρησιακής επικοινωνίας, το ψηφιακό μάρκετινγκ (Digital Marketing).

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!