Πωλήσεις μέσω διαπραγμάτευσης

Προγραμματισμός και στόχοι πωλήσεων
Έκπτωση
24%
Τιμή Εκδότη: 5.66
4.28
Τιμή Πρωτοπορίας
+
109961
Σελίδες:63
Ημερομηνία Έκδοσης:01/01/2000
ISBN:9789607344977
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή

CGU ΙnsuranceΚαταστάσεις που μπορεί να οδηγήσει μια διαπραγμάτευση. Δύο βασικά στοχεία που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη σε μια διαδικασία διαπραγμάτευσης. Φάσεις διαπραγμάτευσης. Βασικοί κανόνες που προδιαγράφουν την επιτυχία μιας διαπραγματευτικής διαδικασίας. Πωλήσεις μέσω διαπραγμάτευσης. Η τέχνη του δυνατού. Πότε πρέπει να γίνεται η διαπραγμάτευση στην πώληση. Πότε δεν πρέπει να γίνεται διαραγμάτευση στην πώληση. Σχεδιασμός των πωλήσεων μέσω διαπραγμάτευσης. Πηγές δύναμης του διαπραγματευτή. Ικανότητα για ακρόαση.

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!