0
Your Καλαθι
Παιχνίδια Αντικείμενα
Παιδαγωγικές διαστάσεις και εφαρμογές σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Το παιχνίδι έχει μελετηθεί μέχρι σήμερα υπό το πρίσμα πλήθους θεωριών και ερευνητικών προσεγγίσεων. Τα παιχνίδια-αντικείμενα και η δραστηριότητα παιχνίδι είναι, ωστόσο, αλληλένδετα μεταξύ τους. Ποιος είναι όμως ο ρόλος των πρώτων, τόσο στην ίδια τη δραστηριότητα του παιχνιδιού όσο και σε διαστάσεις που σχετίζονται με την ανάπτυξη, τη μάθηση, την αγωγή και την εκπαίδευση; Στο βιβλίο αυτό, γίνεται προσπάθεια να μελετηθούν οι πτυχές του παραπάνω προβληματισμού μέσα από τη θεωρητική διερεύνηση, την έρευνα και τη δράση. Πεδίο αναφοράς αποτελούν τα ποικίλα πλαίσια στα οποία αξιοποιούνται τα παιχνίδια-αντικείμενα από εκπαιδευτικούς και εμψυχωτές, όπως είναι η τάξη, η οργανωμένη και η ελεύθερη φυσική δραστηριότητα και το θεατρικό παιχνίδι. Μέσα από τη θεωρία και την πράξη γίνεται αντιληπτή στον αναγνώστη η σύνδεση των παιχνιδιών-αντικειμένων με τη γνωστική, κοινωνική, κινητική, συναισθηματική ανάπτυξη, την προαγωγή του αυθορμητισμού και της δημιουργικότητας, αλλά και ο εξίσου σημαντικός ρόλος τους ως φορείς πολιτισμικών, ιστορικών και κοινωνικών μηνυμάτων. Το βιβλίο απευθύνεται σε φοιτητές, εκπαιδευτικούς αλλά και ερευνητές και θέτει βασικούς άξονες για μελέτη, οι οποίοι θα μπορούσαν να αποτελέσουν έναν πρώτο σταθμό στην αναζήτηση περισσότερων γνώσεων και προσεγγίσεων γύρω από το θέμα.
Περιεχόμενα:
Εισαγωγή
Παιχνίδι και παιχνίδια-αντικείμενα: Εννοιολόγηση και παιδαγωγικές διαστάσεις
Tο παιχνίδι με παιχνίδι-αντικείμενο στα αναγνωστικά κείμενα του δημοτικού σχολείου
Το παιχνίδι-αντικείμενο της σφαίρας και η συμβολή του στην κινητική και ψυχοκοινωνική ανάπτυξη των παιδιών, μέσω της διδακτικής αξιοποίησής του στην ελεύθερη και οργανωμένη παιγνιώδη φυσική δραστηριότητα
Το θεατρικό παιχνίδι και ο αυτοσχεδιασμός: Ορισμοί, κατευθύνσεις και ο ρόλος των αντικειμένων στη θεατρική δράση
«Δέκα συν… αντικείμενα για δράση»: Μια εφαρμογή κατευθυνόμενου αυτοσχεδιασμού με αντικείμενα
Περιεχόμενα:
Εισαγωγή
Παιχνίδι και παιχνίδια-αντικείμενα: Εννοιολόγηση και παιδαγωγικές διαστάσεις
Tο παιχνίδι με παιχνίδι-αντικείμενο στα αναγνωστικά κείμενα του δημοτικού σχολείου
Το παιχνίδι-αντικείμενο της σφαίρας και η συμβολή του στην κινητική και ψυχοκοινωνική ανάπτυξη των παιδιών, μέσω της διδακτικής αξιοποίησής του στην ελεύθερη και οργανωμένη παιγνιώδη φυσική δραστηριότητα
Το θεατρικό παιχνίδι και ο αυτοσχεδιασμός: Ορισμοί, κατευθύνσεις και ο ρόλος των αντικειμένων στη θεατρική δράση
«Δέκα συν… αντικείμενα για δράση»: Μια εφαρμογή κατευθυνόμενου αυτοσχεδιασμού με αντικείμενα
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις