0
Your Καλαθι
Σύγχρονα Μοντέλα Τιμολόγησης
Νέες Προσεγγίσεις στις Παραδοσιακές και Ψηφιακές Πωλήσεις και Αγορές
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Στο σύγγραμμα Σύγχρονα Μοντέλα Τιμολόγησης: Νέες Προσεγγίσεις στις Παραδοσιακές και Ψηφιακές Πωλήσεις και Αγορές, ο βετεράνος εμπειρογνώμονας τιμολόγησης και ανάπτυξης Dr. Danilo Zatta προσφέρει έναν συναρπαστικό και μετασχηματιστικό οδικό χάρτη για την οικοδόμηση ενός εκτεταμένου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στον οργανισμό σας με καινοτόμα μον
τέλα τιμολόγησης. Σε αυτό το σύγγραμμα, θα ανακαλύψετε πώς να επιλέξετε τις πιο πρόσφατες προσεγγίσεις χρηματικής αποτίμησης για τα προϊόντα σας και πώς να εφαρμόσετε αυτή που έχει το μεγαλύτερο νόημα για εσάς και την επιχείρησή σας. Θα βρείτε εξηγήσεις για τα μοντέλα freemium, συνδρομής και πληρωμής ανά χρήση, καθώς και για συστήματα αιχμής όπως το νευρωνικό μοντέλο τιμολόγησης. Το επιστημονικά έγκυρο και τεκμηριωμένο σύγγραμμα Σύγχρονα Μοντέλα Τιμολόγησης παραμένει προσιτό στο επιχειρηματικό κοινό, αποφεύγοντας την περιττή τεχνική και ακαδημαϊκή ορολογία υπέρμιας συγκεκριμένης και πρακτικής καθοδήγησης στην οποία μπορείτε να βασιστείτε για να μετασχηματίσετε άμεσα την εταιρεία σας και να δημιουργήσετε περισσότερα έσοδα. Το σύγγραμμα αυτό, ένα αναντικατάστατο εγχειρίδιο τιμολόγησης για στελέχη, μάνατζερ, επιχειρηματίες και επικεφαλής ομάδων πωλήσεων, θα κερδίσει επίσης μια θέση στις βιβλιοθήκες των ηγετών επιχειρήσεων που αναζητούν νέους τρόπους για να αυξήσουν τον κύκλο εργασιών και την κερδοφορία τους σήμερα.
τέλα τιμολόγησης. Σε αυτό το σύγγραμμα, θα ανακαλύψετε πώς να επιλέξετε τις πιο πρόσφατες προσεγγίσεις χρηματικής αποτίμησης για τα προϊόντα σας και πώς να εφαρμόσετε αυτή που έχει το μεγαλύτερο νόημα για εσάς και την επιχείρησή σας. Θα βρείτε εξηγήσεις για τα μοντέλα freemium, συνδρομής και πληρωμής ανά χρήση, καθώς και για συστήματα αιχμής όπως το νευρωνικό μοντέλο τιμολόγησης. Το επιστημονικά έγκυρο και τεκμηριωμένο σύγγραμμα Σύγχρονα Μοντέλα Τιμολόγησης παραμένει προσιτό στο επιχειρηματικό κοινό, αποφεύγοντας την περιττή τεχνική και ακαδημαϊκή ορολογία υπέρμιας συγκεκριμένης και πρακτικής καθοδήγησης στην οποία μπορείτε να βασιστείτε για να μετασχηματίσετε άμεσα την εταιρεία σας και να δημιουργήσετε περισσότερα έσοδα. Το σύγγραμμα αυτό, ένα αναντικατάστατο εγχειρίδιο τιμολόγησης για στελέχη, μάνατζερ, επιχειρηματίες και επικεφαλής ομάδων πωλήσεων, θα κερδίσει επίσης μια θέση στις βιβλιοθήκες των ηγετών επιχειρήσεων που αναζητούν νέους τρόπους για να αυξήσουν τον κύκλο εργασιών και την κερδοφορία τους σήμερα.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις