0
Your Καλαθι
Από την ψυχολογία στην διδακτική μεθοδολογία
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Θεωρίες των Piaget, Bruner, Cagne
Ψυχολογική προσέγγιση της μεθόδου και των μορφών διδασκαλίας, των διδακτικών αρχών, της διαδικασίας μάθησης κ.λ.π.
Νόμοι της βασικής μάθησης
Προβληματοποίηση της διδασκαλίας
Παραδείγματα διδασκαλιών
Οι νέες κατακτήσεις της Ψυχολογίας της μάθησης και της Εξελικτικής Ψυχολογίας ελάχιστα έχουν μέχρι στιγμής βρει είσοδο στην καθημερινή σχολική πραγματικότητα. Το βιβλίο στοχεύει μέσα από την ανάλυση των βασικών θεωριών μάθησης, την ψυχολογική προσέγγιση των μεταβλητών της διδασκαλίας (μέθοδος για μορφές διδασκαλίας, διδακτικές αρχές, διαδικασία μάθησης) και την παράθεση παραδειγμάτων διδασκαλιών να αναδείξει τα διδακτικά αιτήματα που πρέπει να ικανοποιεί το σύγχρονο σχολείο και τα οποία κινούνται γύρω από τρεις βασικούς άξονες: την ενεργοποίηση της εσωτερικής παρώθησης του παιδιού για μάθηση· την καλλιέργεια παραγωγικής και όχι αναπαραγωγικής σκέψης· με άλλα λόγια την επικέντρωση όχι στο προϊόν της μάθησης, αλλά στη διαδικασία της μάθησης.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις