0
Your Καλαθι
Μάρκετινγκ στο διαδίκτυο
Παγκοσμιοποίηση και ηλεκτρονικό εμπόριο-Νέα μορφή εμπορικών μηνυμάτων-Δημιουργία της "σωστής" εικόνας
Περιγραφή
Το πρώτο μέρος του βιβλίου (η εξέταση του Internet και του μάρκετινγκ ξεχωριστά και σε συνδυασμό) αποτελεί τη θεωρητική βάση, πάνω στην οποία αναλύονται και σχολιάζονται θέματα όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο, η παγκοσμιοποίηση και η πολυπολιτισμικότητα, προκειμένου να αντιληφθεί ο καθένας το πλαίσιο λειτουργίας των σύγχρονων επαγγελματιών μάρκετινγκ. Στο δεύτερο μέρος του βιβλίου εξετάζονται κατά κύριο λόγο case studies μέσα από το Internet που αφορούν το μάρκετινγκ, την εξυπηρέτηση πελατών, τη διαφήμιση και τις δημόσιες σχέσεις. Αξίζει να τονιστεί πως το βιβλίο δεν είναι τεχνικό, αφού η προσέγγιση των συγκεκριμένων ζητημάτων είναι καθαρά επικοινωνιακή. Στα θέματα που καλύπτονται στο βιβλίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται τα εξής: * Παγκοσμιοποίηση και νέες τεχνολογίες * Εφαρμογές του μάρκετινγκ στο Internet * Διαφήμιση στο Internet: H νέα μορφή εμπορικών μηνυμάτων * Crisis management * Netiquette και νομικό πλαίσιο * Branding: H δημιουργία της «σωστής» εικόνας * ΟΙΚΑΔΕ: Οι δύο όψεις της επέκτασης των εταιρικών δραστηριοτήτων * Ηealthfinder: Μια υπηρεσία κυριολεκτικά εκτός ανταγωνισμού * Μarketing research: Ποιοι είναι αυτοί εκεί έξω; * Τo εικονικό δοκιμαστήριο της Eddie Bauer Inc. * Οdwalla: Interactive design και πώληση χυμών * Αmstel: Ο διαγωνισμός που συνδέει τον επισκέπτη με το προϊόν
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις