0
Your Καλαθι
Χρηματοοικονομική στρατηγική μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα
Έκπτωση
25%
25%
Περιγραφή
Σκοπός του βιβλίου αυτού είναι η παρουσίαση μιας ολοκληρωμένης
έρευνας των χρηματοοικονομικών επιδόσεων των ΜΜΕ στην Ελλάδα. Τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής συμβάλλουν ουσιαστικά στον
εντοπισμό των βασικών χρηματοοικονομικών χαρακτηριστικών των
Ελληνικών ΜΜΕ ώστε να είναι δυνατή η πραγματοποίηση
συγκεκριμένων προτάσεων/λύσεων για τα προβλήματα που
εντοπίζονται. Η εκτενής διερεύνηση του σημαντικού αυτού
ζητήματος, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε συνδυασμό με την
καινοτόμο επιστημονική μεθοδολογία που χρησιμοποιείται αποτελούν
τα κύρια χαρακτηριστικά του παρόντος βιβλίου.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις