0
Your Καλαθι
Η πολιτιστική χορηγία ως μέσο επικοινωνίας
Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό επιχειρεί να διερευνήσει κατά πόσο η χορηγία των τεχνών λειτουργεί ως ένα αποτελεσματικό μέσο εταιρικής επικοινωνίας. Η σύγχρονη πολιτιστική χορηγία δεν αποτελεί μία υπόθεση που αφορά αποκλειστικά και μόνο στις εταιρείες-χορηγούς. Είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας τόσο των Χορηγών, που αποτελούν την κινητήρια δύναμη, όσο και των Χορηγούμενων πολιτιστικών φορέων, και απορροφούν και αξιοποιούν τα χορηγικά κονδύλια, αλλά και των Χορηγικών Συμβούλων, που χειρίζονται το επικοινωνιακό αποτέλεσμα της συνεργασίας αυτής.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις