0
Your Καλαθι
Μάρκετινγκ καινοτομία και πολιτισμός
Έκπτωση
25%
25%
Περιγραφή
Ποιά θα είναι η νέα πραγματικότητα στον Πολιτισμό; Πως αλλάζουν τα δεδομένα και πως έχουν συμπεριφερθεί μέχρι και σήμερα φορείς και θεσμοί Πολιτισμού στην επαφή τους με τα κοινά;
Οι εκδόσεις του Πανεπιστήμιου Μακεδονία εγκαινιάζουν μια νέα προσέγγιση στη πολιτιστική βιβλιογραφία που συμπίπτει με την επανέναρξη των πολιτιστικών εκδηλώσεων μετά τα περιοριστικά μέτρα που μας επέβαλλε η πανδημία.
Αφορμή για αυτή τη νέα προσέγγιση αποτελεί το βιβλίο του Δρ. Πρόδρομου Μοναστηρίδη «Μάρκετινγκ πολιτισμός και καινοτομία». Το βιβλίο συνδυάζει ένα εύρος θεμάτων που δεν συναντούμε εύκολα στη πολιτιστική βιβλιογραφία, πόσο μάλλον στην ελληνική. Αυτό συμβαίνει γιατί η καινοτομία, το μάρκετινγκ και ο πολιτισμός είναι ερευνητικά πεδία που δεν έχουν αξιολογηθεί στο βαθμό που τους αναλογεί.
Με βάση λοιπόν τη βιβλιογραφία αλλά και την επαγγελματική ενασχόληση του συγγραφέα με το θέμα, το βιβλίο μελετά τους μεγάλους και μικρούς ιδιωτικού και δημόσιου χαρακτήρα, πολιτιστικούς οργανισμούς και αναλύει προτάσεις για το πως οι φορείς αντιλαμβάνονται και εφαρμόζουν την καινοτομία σε σχέση με το μείγμα μάρκετινγκ στον Πολιτισμό. Μέσα από παραδείγματα, παρουσιάζεται η τρέχουσα κατάσταση, τα προβλήματα αλλά και οι ευκαιρίες που αναδεικνύονται, με την ελπίδα, ότι οι προτάσεις και τα συμπεράσματα θα βοηθήσουν στην αποτελεσματικότερη εφαρμογή στρατηγικών μάρκετινγκ και καινοτομίας που τόσο έχει ανάγκη ο πολιτισμός, ειδικά σε μια νέα πραγματικότητα – κανονικότητα στην οποία καλούμαστε να προσαρμοστούμε.
Το βιβλίο που συνδιαλέγει την θεωρία με την πραγματικότητα στην Ελληνική πολιτιστική αγορά είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για όσους θέλουν να κατανοήσουν την σημασία του μάρκετινγκ και απευθύνεται τόσο σε στελέχη του χώρου όσο και σε φοιτητές.
Οι εκδόσεις του Πανεπιστήμιου Μακεδονία εγκαινιάζουν μια νέα προσέγγιση στη πολιτιστική βιβλιογραφία που συμπίπτει με την επανέναρξη των πολιτιστικών εκδηλώσεων μετά τα περιοριστικά μέτρα που μας επέβαλλε η πανδημία.
Αφορμή για αυτή τη νέα προσέγγιση αποτελεί το βιβλίο του Δρ. Πρόδρομου Μοναστηρίδη «Μάρκετινγκ πολιτισμός και καινοτομία». Το βιβλίο συνδυάζει ένα εύρος θεμάτων που δεν συναντούμε εύκολα στη πολιτιστική βιβλιογραφία, πόσο μάλλον στην ελληνική. Αυτό συμβαίνει γιατί η καινοτομία, το μάρκετινγκ και ο πολιτισμός είναι ερευνητικά πεδία που δεν έχουν αξιολογηθεί στο βαθμό που τους αναλογεί.
Με βάση λοιπόν τη βιβλιογραφία αλλά και την επαγγελματική ενασχόληση του συγγραφέα με το θέμα, το βιβλίο μελετά τους μεγάλους και μικρούς ιδιωτικού και δημόσιου χαρακτήρα, πολιτιστικούς οργανισμούς και αναλύει προτάσεις για το πως οι φορείς αντιλαμβάνονται και εφαρμόζουν την καινοτομία σε σχέση με το μείγμα μάρκετινγκ στον Πολιτισμό. Μέσα από παραδείγματα, παρουσιάζεται η τρέχουσα κατάσταση, τα προβλήματα αλλά και οι ευκαιρίες που αναδεικνύονται, με την ελπίδα, ότι οι προτάσεις και τα συμπεράσματα θα βοηθήσουν στην αποτελεσματικότερη εφαρμογή στρατηγικών μάρκετινγκ και καινοτομίας που τόσο έχει ανάγκη ο πολιτισμός, ειδικά σε μια νέα πραγματικότητα – κανονικότητα στην οποία καλούμαστε να προσαρμοστούμε.
Το βιβλίο που συνδιαλέγει την θεωρία με την πραγματικότητα στην Ελληνική πολιτιστική αγορά είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για όσους θέλουν να κατανοήσουν την σημασία του μάρκετινγκ και απευθύνεται τόσο σε στελέχη του χώρου όσο και σε φοιτητές.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις